Infostart.hu
eur:
382.2
usd:
328.23
bux:
108922.07
2025. december 7. vasárnap Ambrus
Lewis Hamilton, a Mercedes brit versenyzője a Forma-1-es autós gyorsasági világbajnokság austini futamának, az Egyesült Államok Nagydíjának időmérő edzése után 2018. október 20-án. Hamilton az első rajthelyről indulhat a másnapi futamon.
Nyitókép: MTI/EPA/Srdjan Suki

Kiderült, mikor leplezik le Hamiltonék új autóját

Február 13-án mutatja be idei Forma-1-es versenyautóját a világbajnoki címvédő Mercedes - jelentette be a német istálló.

Az ötszörös vb-győztes brit Lewis Hamilton és finn csapattársa, Valtteri Bottas az idén a W10 típusjelű autót vezeti majd, amely arra utal, hogy a Mercedesnek az idei lesz a 10. szezonja, amióta gyári csapatként visszatért az autósport elitkategóriájába.

Elsőként február 11-én a Toro Rosso leplezi le a 2019-es versenyautóját, a Ferrari pedig február 15-én tartja majd a bemutatót.

Az első hivatalos teszt február 18-án kezdődik Barcelonában, a világbajnoki idény első futamát pedig március 17-én rendezik a Melbourne-ben.

Az ausztráliai versenyt megelőzően - március 13-án, szerdán - rendhagyó módon ünnepélyes idénynyitó ceremóniát rendeznek a melbourne-i Federation Square-en a 20 pilóta és a 10 csapatfőnök részvételével.

Címlapról ajánljuk
2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

Szlovákiában nagyszabású közlekedésbiztonsági fejlesztés indul: a tervek szerint az 213 fix telepítésű radar, 48 közlekedési kamera, valamint 18 szakaszsebesség-mérő rendszer jelenik meg az ország útjain, a bírságok pedig automatikusan érkeznek majd. A városok és községek saját radarokat és kamerákat használhatnak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Európa és Magyarország autóipara tartós strukturális présbe került: az iparágat a kínai verseny gyors térnyerése, a versenyképességi erózió és több elhibázott iparpolitikai döntés egyszerre szorítja. A ritkaföldfémekre és chipekre épülő, túlnyomórészt Kínához kötődő inputfüggőség geopolitikai kilengéseknek teszi ki az ellátást; az időszakos enyhülések pedig nem oldják a rendszerszintű sérülékenységet. Az exportorientált, erősen importfüggő magyar autóipari termelés – amely főként összeszerelő tevékenységet jelent – ugyan közvetlenül kevésbé veszélyeztetik az Európában tapasztalt ellátási problémák, a negatív hatások idővel a hazai gazdaságba is beszivárognak - derül ki az OECD által frissen közzétett részletes iparági statisztikákból.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×