A Booking első számú vezetőjét a tartozások mellett az IT biztonsági problémák és adatlopások miatt is kérdőre vonják a panaszosok. Azok a szállásadók jártak rosszul, amelyek a náluk megszállt vendégek foglalását a szállásportálon keresztül intézték és a Booking.com-ot bízták meg a pénz beszedésével. Világszerte sok hotel és panzió van még, amely nem kapta meg a nyár közepe óta sem az érintett foglalások után a pénzét - írta a Spabook.
A panaszáradatban visszatérő elemként jelenik meg az elégedetlenség az ügyfélszolgálat sablon válaszain kívül amiatt, hogy a Booking.com vezetése lényegében teljességgel ignorálja a panaszokat, nem válaszol érdemben a megkeresésekre és nyilatkozatban sem ad információt, lényegében elhallgatja a problémákat.
A Booking márkaigazgatója, Natalie Wills a saját profilján kitörölte a kellemelten kommenteket és letiltotta a panaszos felhasználókat.