Infostart.hu
eur:
385.19
usd:
328.11
bux:
109607.58
2025. december 13. szombat Luca, Otília
Az amerikai légierő egyik C-17-es Globemaster típusú szállítórepülőgépének hajtóművét nézi egy katona a 12. Aero India elnevezésű légi és űrtechnológiai szakkiállításon a dél-indiai Bangalorban 2019. február 21-én. A febuár 24-ig tartó négynapos légiipari szakkiállításon 30 ország több mint 350 gyártója mutatkozik be.
Nyitókép: MTI/EPA/Dzsagadis Nv

Hamis alkatrészeket találtak több légitársaság gépeinek hajtóműveiben

Már európai, amerikai és ausztrál légitársaságoknál is találtak beszerelve ilyeneket.

A repülőgép-alkatrészekre vonatkozó szigorú eljárásokat és dokumentációs kötelezettséget megkerülve, hamis tanúsítványokkal hozott forgalomba pótalkatrészeket a korábbi generációs Boeing 737-es és Airbus A320-as típusok CFM56-os hajtóműveihez a londoni székhelyű AOG Technics - írta az airportal.hu.

Azt egyelőre nem tudni, mennyi ilyen alkatrészt hozott forgalomba a cég, de már európai, amerikai és ausztrál légitársaságoknál is találtak beszerelve belőlük. Az érintett gépeket leállították és a problémás alkatrészek cseréjéig nem szállhatnak fel újra.

A 2015-ben alapított AOG Technics Airbus A320-asok és Boeing 737-esek alkatrészeire specializálódott. Utóbb a lap szerint a cég több munkatársáról és vezetőjéről az is kiderült, hogy az életrajzaikat meghamísították, nem rendelkeznek az abban feltüntetett szakmai gyakorlattal.

(A nyitókép illusztráció.)

Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.15. hétfő, 18:00
Mészáros Andor
az Eötvös Loránd Tudományegyetem BTK Történeti Intézetének docense
Wambach: A magyar gazdaságban a legtöbb területen aggasztó a helyzet

Wambach: A magyar gazdaságban a legtöbb területen aggasztó a helyzet

Achim Wambach, a Leibniz Centre for European Economic Research (ZEW Kutatóintézet) igazgatója és a Mannheim Egyetem professzora szerint a magyar gazdaság elmúlt évekbeli stagnálását több különböző tényező (EU-s források hiánya, egyes szektorok túlszabályozása, külkereslet csökkenése) okozza, a trendek pedig hosszú távon sem biztatóak. A közgazdász a Portfolionak adott interjújában arról is beszélt, hogy Magyarország sokat profitálhatna az európai értékláncok földrajzi átrendeződéséből, ehhez azonban kiszámíthatóbb szabályozási környezetre és gazdaságpolitikára lenne szükség. Wambach véleménye szerint Közép-Európa és Magyarország gazdasági jövője a jó minőségű oktatásban és a kutatás-fejlesztésben van, a régió ugyanis csak ezen keresztül tud majd meghatározóvá válni bizonyos gazdasági területeken és a korábbinál szervesebb módon bekapcsolódni a nemzetközi ellátási láncokba.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×