Infostart.hu
eur:
382.2
usd:
328.23
bux:
108922.07
2025. december 7. vasárnap Ambrus
Nyitókép: Pexels.com

Újra csavarhattak egyet a Facebookon

2025 márciusa óta úgy tűnik, hogy a Facebook újra preferálja a híroldalak posztjait, azaz az elérhetőségüket. Ez jóval több kattintást hoz az adott weboldalnak.

A Similarweb adatai szerint a világ 68 legnagyobb angol nyelvű hírportáljának 75 százalékánál nőtt a Facebookról érkező forgalom aránya az összes közösségi média forgalmon belül. Ez a trend az Egyesült Államokban is megfigyelhető, ahol a legnagyobb oldalak 74 százalékánál emelkedett a Facebook részesedése a közösségi forgalomból – írta meg az angol ​Press Gazette alapján a mediapiac.com.

A változás hátterében a Meta januári bejelentése áll, miszerint személyre szabottabbá teszik a politikai tartalmak megjelenítését a Facebookon, az Instagramon és a Threadsen, így azok a felhasználók, akik több hírt szeretnének látni, könnyebben hozzáférhetnek ezekhez az információkhoz.

A növekedés különösen jelentős volt az Express esetében, ahol a Facebookról érkező forgalom 26 száazlákkal nőtt. Más hírportálok, mint a The Atlantic, Axios, The Hill, Reuters, Newsweek, Breitbart, ABC News és az Associated Press szintén növekedést tapasztaltak.

A Newsweek például négyszeresére növelte a Facebookról érkező forgalmát 2024 márciusához képest, különösen a politikai és gazdasági hírek iránti érdeklődésnek köszönhetően. ​

Bár a Facebookról érkező forgalom növekedése biztató, fontos megjegyezni, hogy a közösségi média forgalom általános csökkenése miatt sok hírportál még mindig alacsonyabb forgalmat tapasztal, mint 2022-ben. Például a The New York Times és a CNN közösségi média forgalma 56 százalékkal csökkent 2022 márciusához képest. ​

Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×