Infostart.hu
eur:
398.94
usd:
339.61
bux:
100310.98
2025. július 22. kedd Magdolna
Charleroi, 2017. szeptember 19.A Ryanair ír légitársaság egyik repülőgépe a belgiumi Charleroi repülőtéren 2017. szeptember 19-én. A cég több mint 2000 járatát törölte, ebből 143 Belgiumból induló járatot pilótahiány, a légiforgalmi irányítás kapacitásának szűkössége, a sztrájkok, a kedvezőtlen időjárás, valamint a személyzet szabadságának kötelező kiadása miatt. (MTI/EPA/Stephanie Lecocq)
Nyitókép: MTI/EPA/Stephanie Lecocq

Nem fognak örülni az utasok a Ryanair új bejelentésének

A légitársaságnak augusztusban már nem kellett újabb árcsökkentéssel csábítania az utasokat, az ősz eleji foglalások enélkül is jól alakultak. Így a cég vezetése szerint hamarosan visszatérnek az árak a normális szintre, vagyis emelkedés következik.

A fapados légitársaság vezérigazgatója, Michael O’Leary a Reuters érdeklődésére közölte, hogy az üzleti év nyeresége várhatóan csekély mértékben, de elmarad az egy évvel korábbitól, ám így is "nagyon erősnek" ígérkezik - írja az Origo.

A vezérigazgató szerint a szeptemberrel záruló negyedévben az árak desztinációktól függően 5 és 9 százalék közötti mértékben csökkentek éves összehasonlításban, ami a légitársaság szempontjából jelentős javulás a júniussal zárult három hónapban kimutatott, 15 százalékos átlagos jegyárcsökkenéshez képest.

Michael O'Leary szerint az elmúlt hetekben már kezdtek visszatérni a normális szintre az árak, és ez a folyamat novemberig is eltarthat.

A nyáron a fapados társaságnak komoly engedményeket kellett adnia ahhoz, hogy teljesíthessék a célkitűzéseiket, ugyanis alap elvárás, hogy a járatokon nem lehet üres ülés. Ennek ellenére júliusban 94 százalékos járatkihasználtsággal üzemeltek, amit augusztusra 96 százalékra sikerült felvinni.

Mint írják, egy konkrét adat derült csak ki a jelentésekből: a március végén záruló pénzügyi év végére 198-200 millió utasról szól az előrejelzés. Ekkorra kiderülhet, a most "az előző évitől kissé elmaradó, de nagyon erős nyereség" valójában mennyivel tér el lefelé a legutóbbi üzleti évben produkált 1,917 milliárd eurótól a közlekedési csoportnál.

A terv teljesítéséhez azonban arra is szükség lesz, hogy a Ryanair kizárólagos repülőgép-szállítója, a Boeing mostantól valóban a szerződés szerint teljesítsen - teszik hozzá.

Címlapról ajánljuk
A szakértő elmondta, mi szükséges ahhoz, hogy létrejöjjön a Zelenszkij–Putyin találkozó

A szakértő elmondta, mi szükséges ahhoz, hogy létrejöjjön a Zelenszkij–Putyin találkozó

A tervek szerint a héten Isztambulban tárgyal az orosz és az ukrán delegáció a háborút érintő legfontosabb kérdésekről. Seremet Sándor, az Eurázsia Központ és a Magyar Külügyi Intézet vezető kutatója az InfoRádióban elmondta: a találkozón inkább technikai részletekről egyeztethetnek a felek, az elmúlt időszak fejleményei alapján kevés az esély arra, hogy közeledjenek egymáshoz az álláspontok.

Faragó Tamás: most már a spanyol válogatott is félhet a magyaroktól

A kreativitásával tudta megnyerni a Szerbia elleni világbajnoki elődöntőt a férfi vízilabda-válogatott – mondta az InfoRádióban Faragó Tamás. A Nemzet Sportolója szerint Varga Zsolt együttese most olyan lendületben van, hogy megnyeri a csütörtöki finálét is.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.07.23. szerda, 18:00
Hegyi Zsolt
a MÁV-csoport vezérigazgatója
Nem találnak irányt az amerikai tőzsdék

Nem találnak irányt az amerikai tőzsdék

A kereskedelmi háborús hírek és a vállalati gyorsjelentésekkel kapcsolatos várakozások mozgatják a napokban a tőzsdéket, a héten megkezdik a jelentési szezont az amerikai technológiai nagyvállalatok is, amelyeknek nagy szerepük volt az amerikai indexek idei csúcsdöntésében és amelyek az amerikai vállalati profitok emelkedéséből is nagyban kiveszik a részüket. Az ázsiai tőzsdéken nem volt határozott irány ma reggel, de a kínai index többhónapos csúcsra emelkedett a tibeti gát építésének hírére, míg az európai indexek csökkenéssel nyitottak és napközben sem javult a hangulat. Itthon a nap eseménye az MNB kamatdöntése volt, ami nem okozott meglepetést.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×