eur:
408.22
usd:
376.8
bux:
0
2024. november 2. szombat Achilles
Nyitókép: Infostart

Ez a Lidl-változás minden vásárlót érint, elege lett a hibákból a diszkontnak

Elkezdte bevezetni az áruházaiban a digitális ártáblákat a Lidl Magyarország.

A lépésről a kiskereskedelmi lánc tájékoztatta a Világgazdaságot. A Lidl Magyarország azzal magyarázta a lépést, hogy törekszik az innovációra és az esetleges hibák elkerülésére.

Az utóbbiból több is volt, a lap nemrég írt arról, hogy a német diszkont kalocsai üzletében négy forinttal árazták le a tejfölt.

Mindenesetre a digitális ártáblák a várakozások szerint lehetővé teszik az akciók és egyéb információk valós idejű módosítását. Vagyis elméletileg így kiszűrik annak a lehetőségét, hogy a jövőben téves árakat és hibás akciókat tüntessenek fel az üzletekben.

A Lidl április közepén már jelezte, hogy mérlegelik a váltás lehetőségét. Akkor a nemzetközi és a hazai sajtó is beszámolt arról, hogy a portugál Lidl digitális ártáblákra cseréli le a hagyományos, papíralapú cédulákat, miután sikeresen lezárult az erre vonatkozó tesztidőszak.

Címlapról ajánljuk

Friss felmérés mutatja, mit gondolnak a németek az amerikai elnökválasztás kimeneteléről

A Demokrata Párt elnökjelöltjének, Kamala Harrisnak drukkol a németek túlnyomó többsége, de valamelyest csökkent azoknak az aránya, akik tényleges győzelmében hisznek. Erről tanúskodik a ZDF közszolgálati televízió legfrissebb felmérése, immár kevesebb mint egy héttel az amerikai elnökválasztás előtt. Ami a magas rangú politikusokat illeti, ők ügyelnek arra, hogy a nyilvánosság előtt egyértelműen ne foglaljanak állást, a kormánykoalíció pártjai és az ellenzéki konzervatív CDU/CSU vezetőinek nyilatkozataiból ugyanakkor kitűnt, hogy Harris hívei.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.11.04. hétfő, 18:00
Böcskei Balázs politológus, az IDEA Intézet stratégiai igazgatója
Mráz Ágoston Sámuel a Nézőpont Intézet igazgatója
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×