Márciustól nevet változtat a Telenor Magyarország Zrt.: a cseh PPF befektetői csoport tulajdonában álló telekommunikációs társaság új neve Yettel Magyarország Zrt. lesz.
A PPF csoport három országban, Bulgáriában, Szerbiában és Magyarországon egy teljesen új márkát indít el, ezzel segítve a hosszú távú stratégiai céljait. „Eddig a Telenor nevét licencelte a cégcsoport, és most egy teljesen új, nekünk létrehozott nemzetközi márkával folytatjuk a munkát” – mondta érdeklődésünkre Dolezsai Gergely márka- és marketingkommunikációs igazgató.
A névváltozás az ügyfelek számára nem jár teendővel.
Az eddigi termékeket, szolgáltatásokat továbbra is tudják használni, az elérhetőségek sem változnak.
Dolezsai Gergely kiemelte: márciustól számos újdonsággal, nagyon izgalmas megoldásokkal készülnek, ám erről még részleteket nem árulhatott el.
A névváltozással eltűnik a megszokott propelleres logó is. Az egyik szlogen "Szia, beszélünk még." lesz, egy másik "Szia! Helló újra". A márka megkülönböztető színe tengerészkék és 'Yettel'lime.
Az új márkát számos piackutatásra és ügyfél-visszajelzésre alapozva úgy tervezték, hogy innovatív termékekkel és szolgáltatásokkal járuljon hozzá az emberek életminőségének növekedéséhez.
Peter Gazik vezérigazgató azt mondta: sikeres éven vannak túl, minden fontos piacon növekedést értek el. Idén is növekedést terveznek, a pontos számokat azonban később fogják közzétenni.
Marek Slacik a PPF Telecom Group ügyvezető igazgatója arról beszélt, hogy az üzleti stratégia három fő célkitűzésre összpontosít. „Először is szeretnénk ügyfeleinknek a legjobb szolgáltatási élményt nyújtani. Célunk továbbá a legkorszerűbb távközlési hálózatok üzemeltetése, valamint a legmagasabb szintű vállalati hatékonyság és eredményesség elérése. Az erős márka kulcsfontosságú az elképzeléseink megvalósításához. Ma új fejezetet kezdünk a PPF Telecom Csoport portfóliójának három piacán, építve a nagyon sikeres Telenor márka alatt kialakított szilárd piaci pozícióra. További törekvésünk, hogy még nagyobb összhangot teremtsünk ügyfeleinkkel, további hozzáadott értéket nyújtva az új Yettel márkán keresztül.”
A PPF Telecom Group vezető távközlési szolgáltatóként öt közép- és délkelet-európai piacon (Bulgária, Csehország, Magyarország, Szerbia és Szlovákia) tevékenykedik, ahol mobil, vezetékes, adatátviteli és internetes televíziós szolgáltatásokat nyújt. Mintegy 18,3 millió ügyfelet szolgál ki mobilszolgáltatással, a régióban 12 ezer alkalmazottat foglalkoztat és 2020-ban 1,4 milliárd eurós EBITDA-t ért el. A PPF Csoport 2018-ban vásárolta meg a norvég Telenor Csoport közép-kelet-európai mobilszolgáltatást nyújtó leányvállalatait.