A Ryanair az év utolsó hónapjában 1,9 millió utast szállított, ami 83 százalékos visszaesést jelent a 2019 azonos hónapjában szállított 11,2 millióhoz képest. A visszaesés meghaladta a novemberben regisztrált 82 százalékos csökkenést is. Az ír légitársaság a szokásos decemberi menetrend mindössze 22 százalékát 73 százalékos töltöttség mellett üzemeltette. Ezekkel a decemberi adatokkal nagyon rossz évet zár a Ryanair, az utasok száma kétharmaddal, 52,1 millióra csökkent a 2019-es 152,4 millióról.
A magyar gyökerű Wizzair decemberben 666 ezer utast szállított, ami nyolcvanszázalékos visszaesést jelent 2019 azonos hónapjához képest. A fuvarozó 56,1 százalékos töltöttséggel üzemelt, ami 33-mal alacsonyabb, mint a megfelelő tavalyi hónapban, és június óta a legalacsonyabb. A decemberi teljesítmény azonban enyhe javulást jelentett az előző hónaphoz képest, ahol az éves forgalom 85 százalékkal, 456 ezerre csökkent. A Wizz 16,6 millió utast szállított a naptári évben, ami 58 százalékkal kevesebb, mint a 2019-ben szállított csaknem negyvenmillió.
A Magyar Nemzet idézte Váradi József vezérigazgatót, aki szerint az Egyesült Királyságban az új vírustörzs miatti lezárások azt jelenthetik, hogy a kapacitás januárban 25 százalékra csökken, ennek ellenére a Wizz hosszabb távú növekedési kilátása sértetlen maradt, és a légitársaság működésének helyre kell állnia. "Ha a korlátozásokat nyárra megszüntetik, akkor 2021 nyara a mi szemszögünkből nem áll majd messze 2019 nyarától" – mondta.
Michael O’Leary azt állította, hogy a Ryanair a Covid–19 egyik túlélője lesz. Az ír társaság kénytelen volt erőteljesen csökkenteni a járatszámát a zuhanó utasszám miatt, de a vezérigazgató igyekezett megnyugtatni a részvényeseket, hogy a Ryanair erőteljes fellendülésre készül a korlátozások feloldása után.