Infostart.hu
eur:
388.03
usd:
329.53
bux:
0
2025. december 27. szombat János
Nyitókép: Pixabay

Extra költségek repüléskor? Van légitársaság, amely bevétele 40 százalékához így jut

A diszkont légitársaságok világszerte számos feláras megoldást alkalmaznak. Jól ismert nevek is szerepelnek a lista élén, ami bemutatja, melyik cég mennyit kaszál az extrákból.

Megvizsgálta a világ légitársaságait a CarTrawler évkönyve, amely arra jutott, hogy Európában egyetlen légitársaság sincs, amelynek annyira fontos volna a kiegészítő bevétel, mint a Wizz Airnek, és világszinten is csak négy légicég előzi meg (Viva Aerobus, Spirit, Frontier, Allegian) - írta a hvg.hu.

Százalékban az élen, összegben nem

A 2018-as adatok alapján a Wizz Air a bevételei 41,1 százalékát szerezte a kiegészítő bevételekből, ami globálisan az 5. legnagyobb arány. A Ryanair 31,7 százalékkal hetedik, az easyJet 20,5 százalékkal a 15. a listán.

Százalékok helyett abszolút értéken nézve a Wizz Air 1,1 milliárd dolláros kiegészítő jegyárbevétele a 12. helyre elég. Mindkét nagy európai fapados megelőzi: a Ryanair 2,8 milliárd dollárral az 5., az easyJet 1,6 milliárddal a 8. helyen áll.

Címlapról ajánljuk
Túlélte az első vihart az örökös válságország

Túlélte az első vihart az örökös válságország

Argentína 2025-ben átfogó gazdaságpolitikai irányváltást hajtott végre: Javier Milei elnök a korábbi államközpontú modellről egy piacalapú rendszerre helyezte át a gazdaság intézményeit. Az intézkedésekkel az elnök a fiskális fegyelem megteremtését, a tartósan magas infláció letörését és a tőke- és árfolyamkorlátok fokozatos feloldását célozta. Ahogy egy ilyen mértékű reform esetén az várható volt, az évet nagy sikerek és kudarcok váltakozása jellemezte, a viszonylagos stabilitást pedig csak az Egyesült Államok politikai és pénzügyi támogatása és Milei október végi választási győzelme hozta el.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×