Bánhidi-Nagy Attila, a cég vezérigazgató-helyettese a megbeszélésen elmondta, hogy folyik az a vizsgálat, amely meghatározza a jövőbeni régióközpontokat.
A Szolnok, Budapest, Szombathely tagozódás tűnik a leginkább indokoltnak.
A helyi közszolgáltatást irányító szervezet tervezett központja Székesfehérvár, a műszaki logisztikai tevékenységet Tatabányáról látnák el, az oktatási centrum pedig Szegeden működne - írja a lap.
Külön szervezet látja el és fogja össze a helyi és a helyközi közlekedési tevékenységet, vagyis a helyi önkormányzati tulajdonban lévő társaságok nem érintettek az integrációban - közölte a vezérigazgató-helyettes.
Beszélt arról is, hogy az egyesülés a vezetői létszám csökkentésével jár majd. Készül az új munkaköri struktúra, amelyről a munkavállalókat írásban, az integráció napjával egyidejűleg tájékoztatják majd. A kollektív szerződések harmonizációja még zajlik, mivel azok eltérnek egymástól.
A buszvezetőket a bekövetkező változás nem érintheti hátrányosan a szerződéseikben rögzített alapbér, valamint a pótlékok kifizetésében - tette hozzá.