Infostart.hu
eur:
388.03
usd:
329.53
bux:
0
2025. december 28. vasárnap Kamilla
Tréleren szállítják az ország karácsonyfáját Érd térségében az M7-es autópályán 2016. november 25-én. A mintegy húsz méter magas, négy és fél tonna súlyú ezüstfenyőt Sárszentmihályon vágták ki és az Országház előtt állítják fel.
Nyitókép: MTI/Lakatos Péter

Már nem bír el több kocsit az M7-es

Az óránként 4000 autó hétvégenként többszöröse a sztráda áteresztőképességének.

A Magyar Nemzet arról ír, hogy óránként csaknem 4 ezer autó közlekedik az M7-es autópályán a nyári hétvégeken.

A lap szerint a zsúfoltság oka, hogy míg az autópályák áteresztő képessége normál esetben óránként 1200 jármű, addig az 1700 a még éppen eltűrhető mérték sávonként, szemben a négyezerrel.

A forgalom növekedésére a kormányzat az infrastruktúra fejlesztésével reagál, azonban a sávbővítésnek nemcsak a beruházási források észszerű elosztása szab határt, hanem a közlekedésszervezési szempontok is.

Az M7-es sztráda bővítése jelenleg nincs napirenden – olvasható a Magyar Nemzetben.

Címlapról ajánljuk
Túlélte az első vihart az örökös válságország

Túlélte az első vihart az örökös válságország

Argentína 2025-ben átfogó gazdaságpolitikai irányváltást hajtott végre: Javier Milei elnök a korábbi államközpontú modellről egy piacalapú rendszerre helyezte át a gazdaság intézményeit. Az intézkedésekkel az elnök a fiskális fegyelem megteremtését, a tartósan magas infláció letörését és a tőke- és árfolyamkorlátok fokozatos feloldását célozta. Ahogy egy ilyen mértékű reform esetén az várható volt, az évet nagy sikerek és kudarcok váltakozása jellemezte, a viszonylagos stabilitást pedig csak az Egyesült Államok politikai és pénzügyi támogatása és Milei október végi választási győzelme hozta el.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×