Hernádi Zsolt úgy fogalmazott, látni azt a generációt, amelyiknek már mások a fogyasztási igényei, már nem birtokolni, hanem használni akarják a dolgokat és azok élvezeti részét megfogni.
Éppen ezeknek a változásoknak elébe menve vesz részt a Mol az olyan megosztáson alapuló fejlesztésekben mint a Mol Bubi és a Mol Limo. A Mol vezérigazgatója hagngsúlyozta, hogy ezek a fogyasztói igények exponenciálisan nőnek, ezért
társadalmasítani kell bizonyos termékeket, azt kell megbecsülni, hogy mennyi lesz a vélhető, jövőbeni igény rá.
Arra a kérdésre, hogy meddig szól a Mol stratégiája Hernádi Zsolt úgy fogalmazott, a stratégiának mozgósító erejűnek kell lennie a cégen belül is és a részvényesek felé is.
A jövőképességen van a hangsúly.
A Mol-nak 2030-ig van egy terve arról, mit szeretne megvalósítani, de miután csak a fejlődés irányát lehet látni, a sebességét nem, ezért a cégnek rohamos ütemben kell felmérnie a jövőbeni változásokat, hogy ne késsen le róluk.