eur:
397.54
usd:
360.18
bux:
72204.55
2024. szeptember 10. kedd Hunor, Nikolett

A Google a legértékesebb márka

A Google a legértékesebb márka ma a világon a Millward Brown piackutató szerint.

Az internetes böngésző letaszította az első helyről a Coca-Colát, és a legértékesebb világmárkává vált - állítja a Millward Brown piackutató.

Az intézet szerint a Google mint márka 66 milliárd dollárt ér, a Coca-Cola 44 milliárddal a negyedik helyre került. A második helyen a General Electric áll 62 milliárd dollárral, a negyediken a Microsoft 55 milliárddal.

A legsikeresebb német márkának a BMW-t tartja a piackutató, a német autógyár 26 milliárd dollárral a 14-ik helyen áll.

Az első tíz legértékesebb márka között található a kínai China Mobile mobilszolgáltató, a Marlboro és az amerikai Wal-Mart áruházlánc.

Címlapról ajánljuk

Ilyen Budapestet szeretne Karácsony Gergely - terveiről nyilatkozott a főpolgármester

Otthonosabb, zöldebb és szolidárisabb Budapestet szeretne az október 1-jén kezdődő új főpolgármesteri ciklusában Karácsony Gergely. A városvezető az InfoRádióban a paralimpikonok budapesti fogadásán arról is beszélt, hogy egy olimpiai és paralimpiai rendezést össze lehetne kötni a főváros teljes akadálymentesítésével 2036-ra.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.09.10. kedd, 18:00
Sayfo Omar
a Migrációkutató Intézet kutatásvezetője
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×