eur:
392.6
usd:
362.16
bux:
72132.83
2024. július 6. szombat Csaba
Nyitókép: Pexels.com

Reklámokat és elbocsátást is bejelentett a Netflix

Újabb ügyfélkör felé nyitna a streamingszolgálató.

Az előző negyedévben 200 ezer előfizetőt veszített a Netflix, tíz év alatt először csökkent a felhasználók száma. A streamingszolgáltató több mindent bevet, hogy a tendencia hatásait csökkentse vagy visszafordítsa.

Ted Sarandos társ-vezérigazgató egy reklámfesztiválon hivatalosan is bejelentette, hogy bevezetnek egy olcsóbb, de reklámokat is tartalmazó előfizetési csomagot. Úgy látja, eddig azokra nem számítottak, akik szerint a szolgáltatás drága, de nem zavarják őket a reklámokat, ez az ügyfélkör jelentős lehet. A cég már tárgyalásokat folytat potenciális reklámértékesítő partnerekkel.

A Netflix májusban 150 embert bocsátott el, és a következő hullámban 300 embernek mondanak fel – írja a Reuters. Ez az állomány 4 százaléka, a lépést pedig a költségek csökkentése indokolja.

Címlapról ajánljuk

Orbán Viktor Moszkvában: „azt akarta megtudni, merre van a békéhez vezető legrövidebb út”

Európának a béke a legfontosabb. A magyar EU-elnökség a következő félévet – az akkor végzendő munkát – békemissziónak tekinti - hangsúlyozta Orbán Viktor kormányfő a Vlagyimir Putyin orosz elnökkel közös sajtótájékoztatóján pénteken Moszkvában.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.07.08. hétfő, 18:00
Lakatos Júlia
a Méltányosság Politikaelemző Központ stratégiai igazgatója
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×