Azok a családok - döntően az elővárosokban élők -, akik anyagi lehetőségeik miatt megengedhetik maguknak, hogy napelemet szereljenek a házukra, vagy nagy víztározókat hozzanak létre, valójában sokkal inkább hozzájárulnak a globális felmelegedéshez, mint a szegényebbek, akik még nem tudják felszerelni házukat a környezetbarát technológiákkal.
A társadalom ezen része ugyanis annyit vásárol, és olyan termékeket vesz, amelyek előállítása miatt változik ennyire rohamosan a Föld klímája.
A felmérés rámutatott arra, hogy a háztartások által alkalmazott környezetvédő technológiák által megspórolt energia és víz messze nem olyan mértékű, mint amennyit elhasználnak a drága termékek előállítói a gyártás során.
Mint kiderült, az emberek vásárlási szokásai is sokkal inkább hozzájárulnak a globális felmelegedéshez, mint ahogy azt eddig gondolták.
Ha ugyanis lakásuk környezetében vásárolnának be, és nem autóval tennének meg több tíz kilométert a kedvenc üzletükig, akkor jelentősen csökkenne a szén-dioxid-kibocsátás.
Száműznek egy alapvető egységet az autók műszerfaláról