A Starbucks mára világmárka lett, a hírek szerint a cég jövőre Magyarországon is megnyitja első kávézóját.
Sokan talán azt gondolják, hogy Nagy-Britanniában a rengeteg Starbucks mellett már nincs hová terjeszkedni, ez azonban nem így van: a jövőben a kávérajongók akár az élelmiszerboltok polcain is találkozhatnak a cég termékeikvel.
A vállalat értékesítési vezetői szerint a Starbucks-ban még nagy lehetőségek vannak. Az utóbbi időben pedig nem az újabb és újabb üzletek nyitásában látják a növekedési potenciált, hanem a babkávé értékesítésében.
A bejáratott név pedig könnyen kelendővé teheti az előre csomagolt szemes kávékat - gondolják a marketingesek, annak ellenére, hogy a szigetországban és a világ több pontján is számos támadás érte az üzletláncot, amely több márka - például a McDonald's - mellett az uniformizált, globalizált világ egyik szimbólumává vált.
Száműznek egy alapvető egységet az autók műszerfaláról