eur:
400.4
usd:
362.85
bux:
73059.71
2024. október 3. csütörtök Helga

Ellopták a világ legdrágább vodkáját

A drága italt a dán főváros Vesterbro negyedéből, a Café 33 bárból lopták el kedden hajnalban. A szórakozóhely tulajdonosa, Brian Ingberg szerint a Russo Baltique márkájú vodka egyedülálló a világon, értéke nyolcmillió koronára tehető, köszönhetően az üveg elkészítéséhez felhasznált három kiló aranynak és három kiló ezüstnek. Az üveg díszítéséhez ráadásul egy 1912-es Monte Carlo-i raliautó bőrbevonatát is felhasználták.

A bártulajdonos az üveget Oroszországból kölcsönözte egy Dartz Motorz Company elnevezésű, lettországi székhelyű cégtől, amely a világ legdrágább vodkáit és páncélozott személyautóit gyártja. A különleges szeszesital a rablás előtt hat hónapig volt Brian Ingberg 1200 üvegpalackból álló vodkagyűjteményének része.

A lopást jelentették a koppenhágai rendőrségnek. A biztonsági kamera felvétele szerint két maszkos, baseballsapkát viselő férfi lehetett a tettes - mondta a bártulajdonos.

Brian Ingberg szerint a rablók rendelkeztek a bár kulcsával, az alagsorban lévő vodkamúzeum ajtaját pedig betörték. Kizárólag a Russo Baltique vodkát vitték magukkal, holott bármelyik másik darabját is ellophatták volna a gyűjteménynek.

Címlapról ajánljuk

Egészen új rakétákkal támadta Irán Izraelt, de a fegyverek látványos kudarcot vallottak

Az InfoRádónak nyilatkozó Kis-Benedek József biztonságpolitikai szakértő elmondta, hogy a még tesztelés alatt álló rakéták 12-15 perc alatt képesek elérni Izraelt. Ennél nagyobb eredményt azonban egyelőre nem tudtak felmutatni az irániak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.10.03. csütörtök, 18:00
Kovács Ákos
Kossuth-díjas zeneszerző, előadóművész
Egymás után kongatják a vészharangot, nagy baj van az európai autógyártóknál

Egymás után kongatják a vészharangot, nagy baj van az európai autógyártóknál

Jelentős kihívásokkal kell szembenézniük az európai autógyártóknak, ami abból is tükröződik, hogy az éves előrejelzéseiket egymás után vágják vissza ezek a cégek. Az elmúlt hetekben-hónapokban annyi profit warning érkezett, hogy lassan már tényleg nem marad olyan európai gyártó, aki ne kényszerült volna a tervei visszafogására. Az elektromos átállás már alapvetően is az autóipar történetének egyik legnagyobb változását hozta el, de a helyzetet tovább bonyolítja a kihívásokkal teli makrokörnyezet, a kínai piacon való helytállás nehézségei, és az újonnan megjelenő szereplők által támasztott verseny.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×