Infostart.hu
eur:
382.2
usd:
328.23
bux:
108922.07
2025. december 7. vasárnap Ambrus
Eddig ismeretlen okból egy társasházi építkezés állványzatába csapódott, megrongálódott autóbusz Budapest 19. kerületében a Lehel utcában 2021. november 5-én. A BKK busza nem szállított utasokat.
Nyitókép: MTI/Mihádák Zoltán

Fotók a budapesti buszbalesetről

Pénteken egy építkezés állványzatába csapódott egy autóbusz Budapest 19. kerületében.

Eddig ismeretlen okból egy társasházi építkezés állványzatába csapódott egy autóbusz Budapest 19. kerületében, a Lehel utcában.

A BKK busza nem szállított utasokat.

A jármű megrongálódott a balesetben.

Budapest, 2021. november 5.
Eddig ismeretlen okból egy társasházi építkezés állványzatába csapódott, megrongálódott autóbusz Budapest 19. kerületében a Lehel utcában 2021. november 5-én. A BKK busza nem szállított utasokat.
MTI/Mihádák Zoltán
MTI/Mihádák Zoltán
Budapest, 2021. november 5.
Eddig ismeretlen okból egy társasházi építkezés állványzatába csapódott, megrongálódott autóbusz Budapest 19. kerületében a Lehel utcában 2021. november 5-én. A BKK busza nem szállított utasokat.
MTI/Mihádák Zoltán
MTI/Mihádák Zoltán
Budapest, 2021. november 5.
Eddig ismeretlen okból egy társasházi építkezés állványzatába csapódott, megrongálódott autóbusz Budapest 19. kerületében a Lehel utcában 2021. november 5-én. A BKK busza nem szállított utasokat.
MTI/Mihádák Zoltán
MTI/Mihádák Zoltán

Címlapról ajánljuk
2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

Szlovákiában nagyszabású közlekedésbiztonsági fejlesztés indul: a tervek szerint az 213 fix telepítésű radar, 48 közlekedési kamera, valamint 18 szakaszsebesség-mérő rendszer jelenik meg az ország útjain, a bírságok pedig automatikusan érkeznek majd. A városok és községek saját radarokat és kamerákat használhatnak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Európa és Magyarország autóipara tartós strukturális présbe került: az iparágat a kínai verseny gyors térnyerése, a versenyképességi erózió és több elhibázott iparpolitikai döntés egyszerre szorítja. A ritkaföldfémekre és chipekre épülő, túlnyomórészt Kínához kötődő inputfüggőség geopolitikai kilengéseknek teszi ki az ellátást; az időszakos enyhülések pedig nem oldják a rendszerszintű sérülékenységet. Az exportorientált, erősen importfüggő magyar autóipari termelés – amely főként összeszerelő tevékenységet jelent – ugyan közvetlenül kevésbé veszélyeztetik az Európában tapasztalt ellátási problémák, a negatív hatások idővel a hazai gazdaságba is beszivárognak - derül ki az OECD által frissen közzétett részletes iparági statisztikákból.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×