Infostart.hu
eur:
382.2
usd:
328.23
bux:
108922.07
2025. december 7. vasárnap Ambrus

Három halálos áldozata van az M3-ason történt balesetnek

Három halálos áldozata van az M3-as autópályán, Mezőkeresztes térségében hétfő reggel történt balesetnek, amelynek további sérültjei is vannak - közölte a katasztrófavédelem az MTI-vel.

Az M3-as autópálya Budapest felé vezető oldalán, a geleji pihenő közelében nyolc személygépkocsi rohant egymásba.

A tájékoztatás szerint egy személyautó árokba csapódott. Ebbe öt ember beszorult, őket feszítővágóval szabadították ki a tiszaújvárosi, mezőkövesdi és mezőcsáti hivatásos tűzoltók.

A rendőrség azt közölte, hogy 141-es kilométernél a sztráda főváros felé vezető oldalát lezárta.

A sztrádáról lehajtani Emődnél, az M30-as autópálya 5. kilométerszelvénye után kell és Mezőkeresztesnél térhetnek vissza az M3-as autópályára a fővárosba tartók - fűzték hozzá.

Címlapról ajánljuk
2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

Szlovákiában nagyszabású közlekedésbiztonsági fejlesztés indul: a tervek szerint az 213 fix telepítésű radar, 48 közlekedési kamera, valamint 18 szakaszsebesség-mérő rendszer jelenik meg az ország útjain, a bírságok pedig automatikusan érkeznek majd. A városok és községek saját radarokat és kamerákat használhatnak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Európa és Magyarország autóipara tartós strukturális présbe került: az iparágat a kínai verseny gyors térnyerése, a versenyképességi erózió és több elhibázott iparpolitikai döntés egyszerre szorítja. A ritkaföldfémekre és chipekre épülő, túlnyomórészt Kínához kötődő inputfüggőség geopolitikai kilengéseknek teszi ki az ellátást; az időszakos enyhülések pedig nem oldják a rendszerszintű sérülékenységet. Az exportorientált, erősen importfüggő magyar autóipari termelés – amely főként összeszerelő tevékenységet jelent – ugyan közvetlenül kevésbé veszélyeztetik az Európában tapasztalt ellátási problémák, a negatív hatások idővel a hazai gazdaságba is beszivárognak - derül ki az OECD által frissen közzétett részletes iparági statisztikákból.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×