eur:
393.24
usd:
355.03
bux:
72243.41
2024. szeptember 5. csütörtök Lőrinc, Viktor

Kirúgtak négy közszolgát, akik az irodai vécében szeretkeztek

Négy köztisztviselőt elbocsátottak, ötöt pedig figyelmeztetésben részesítettek az agrártámogatások kifizetéséért felelős brit ügynökség egyik irodájában, mert a munkahelyi vécében szeretkeztek és rendszeresen "megviccelték" kollégáikat, például úgy, hogy meztelenül ugráltak ki a szekrényekből.

A köztisztviselők kis játékaira egyik kollégájuk hívta fel a központi vezetés figyelmét.

A bejelentése alapján vizsgálat indult, amelyben az iroda biztonsági kameráinak felvételeit is felhasználták.

A tréfás kedvű dolgozók szerencsétlenségére "vicceiket", például azt, amikor hányással teli csészéket rejtettek el az iratszekrényekben, rögzítették a kamerák, csakúgy mint a munkaidőben megrendezett break-tánc versenyt, vagy azt, ahogy néhány dolgozó kábítószert fogyasztott az irodában.

A Rural Payment Agency vezetője kijelentette: a rendbontók ellen eljártak, de munkatársaik többsége keményen és lelkiismeretesen végzi munkáját.

Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.09.05. csütörtök, 18:00
Prőhle Gergely
a Nemzeti Közszolgálati Egyetem John Lukacs Intézet programigazgatója
A saját autógyártóit vérezteti ki Európa, súlyos pénzek forognak kockán

A saját autógyártóit vérezteti ki Európa, súlyos pénzek forognak kockán

A világ a zöldebb energia, a tisztább közlekedés felé halad, bár az oda vezető út szemmel láthatóan egyenetlen. A kezdeti felfutás után az elektromos autók iránti kereslet jelentősen visszaesett, idén csak stagnálnak az eladások az EU-ban, közben viszont az uniós CO2-kibocsátási célkitűzéseknek ugyanúgy meg kell felelniük az autógyártóknak, ami jelentős problémákat szülhet egyes szereplőknél. Leegyszerűsítve arról van szó, hogy a gyártóknak meghatározott határértékek alatt kell tartaniuk a flottszintű kibocsátásuk, különben súlyos bírságokat kapnak - ezzel ösztönzik őket, hogy több tiszta járművet gyártsanak. A kvótákat ráadásul 2025-ben szigorítják, így ennek apropóján a UBS megvizsgálta, hogyan állnak az autógyártók a CO2-kibocsátási célok teljesítésében. Úgy tűnik, hogy a Volkswagen és a Renault lehet a legnagyobb bajban.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×