eur:
399.12
usd:
366.89
bux:
87872.68
2025. március 16. vasárnap Henrietta
Munkás az M0-s autóút átépítés alatt álló szakaszán, a Deák Ferenc hídnál 2019. március 5-én. Április elején megkezdődik az autóút déli szektorának felújítása, az 1-es főút és az M5-ös sztráda közötti szakaszon új forgalmi rend lép életbe.
Nyitókép: MTI/Koszticsák Szilárd

Szerdától elesik az M0-s – figyelmeztet a Magyar Közút

Burkolatfelújítási munkálatok miatt újabb szakaszos sávzárás várható szerda estétől az M0-s autóút M3-as autópálya és 11-es főút közötti szakaszán.

Várhatóan egy héten át az M0-s autóút M4-es autóút felé vezető oldalán, az M2-es autóút és az M3-as autópálya csomópontjai közötti szakaszon a főpálya forgalma egy sávra szűkül. A korlátozás nem érinti az autóútra történő fel- és onnan történő lehajtást, továbbá a gyűjtő-elosztó pálya is igénybe vehető a torlódások enyhítésére – közölte a Magyar Közút.

A társaság felhívta a figyelmet, hogy a korlátozás miatt várható jelentős menetidő-növekedés elkerülésére javasolt alternatív útvonalak és a kötött pályás tömegközlekedés használata.

Címlapról ajánljuk

Európa fegyverkezne, csak kevesen akarnak katonának állni

Az európai vezetők a védelmi képességek fokozását ígérik az általuk hangoztatott orosz fenyegetéssel szemben. Sok államban azonban nem túl nagy a motiváció a katonai pályához. Németországban minden negyedik újonc leszerel.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.03.17. hétfő, 18:00
Kiss J. László
a Budapesti Corvinus Egyetem professzor emeritusa
Egymással sem kereskednek az EU-tagállamok, ami versenyképességi válságot jelent

Egymással sem kereskednek az EU-tagállamok, ami versenyképességi válságot jelent

Az Európai Unió versenyképességi problémái továbbra is meghatározzák a gazdaságpolitikai vitákat Brüsszelben, miután az európai gazdaságok több mint 20 százalékkal elmaradnak az Egyesült Államoktól az egy főre jutó jövedelem tekintetében. A termelékenységi lemaradás nem a ledolgozott munkaórák számából, hanem az alacsonyabb óránkénti munkaerő-termelékenységből fakad, amit az innovációs és szerkezeti akadályok súlyosbítanak. Az európai vállalatok – különösen a technológiai szektorban – alulteljesítenek amerikai versenytársaikkal szemben, részben az alacsonyabb R&D-beruházások és a korlátozott tőkefinanszírozás miatt. A belső piac széttagoltsága tovább nehezíti a növekedést, míg a humántőke fejlesztése és a tőkepiaci reformok elengedhetetlenek lennének a versenyképesség javításához – derül ki a Nemzetközi Valutaalap (IMF) friss, az európai versenyképesség problémáit elemző jelentéséből.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×