Infostart.hu
eur:
365.02
usd:
325.87
bux:
141671
2026. október 10. szombat Gedeon
Nyitókép: Pixabay

Emelkedik a családi ellátások összege januártól

A minimálbérrel együtt nő – jelezte a családügyi államtitkár a közösségi oldalán.

Hornung Ágnes Facebook-bejegyzése szerint

  • a gyermekgondozási díj (gyed) maximális összege bruttó 324 800 forintra nő,
  • a diplomás gyed az alapképzésben résztvevő hallgatóknál bruttó 162 400 forintra,
  • a mesterképzésben résztvevők esetében bruttó 207 480 forintra emelkedik.
  • A gyermekek otthongondozási díja (gyod) bruttó 232 ezer forint lesz januártól

– tette hozzá a Kulturális és Innovációs Minisztérium államtitkára.

Címlapról ajánljuk

Karácsony Gergely az InfoRádió Arénájában: a jó egyezség mindig azon alapszik, hogy mind a két fél egy kicsit csalódott

A kormánnyal kötött 120 milliárd forintos támogatásról, a központosított budapesti parkolás előnyeiről, a kerületi polgármesterek elégedetlenségéről és a kormányzati támogatás nélküli budapesti olimpia esélyeiről is beszélt Karácsony Gergely főpolgármester az InfoRádió Aréna című műsorában.
inforadio
ARÉNA
2026.10.12. hétfő, 18:00
Butor Gábor ügyvéd, adótanácsadó
Fajcsák Gábor az RSM Hungary adó üzletág vezetője
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×