Infostart.hu
eur:
382.24
usd:
328.1
bux:
108731.52
2025. december 8. hétfő Mária
Nyitókép: Pixabay

Napi adatok - Már 194 új fertőzött, elhunyt egy koronavírusos beteg kedden

Gyakorlatilag megállt az aktív fertőzöttek számának csökkenése.

194 új fertőzöttet igazoltak kedden (előző nap 110-et), ezzel a járvány kezdete óta összesen 812 531 főre nőtt a beazonosított fertőzöttek száma.

Elhunyt egy beteg (ugyanannyi, mint egy nappal korábban), így az elhunytak száma 30 059 főre emelkedett.

A gyógyultak száma jelenleg 777 646 fő (egy nap alatt 201 ember gyógyult meg), az aktív fertőzöttek száma pedig 4826 főre csökkent - az ő táboruk viszont már csak 8-cal csökkent a keddi napon.

132 koronavírusos beteget ápolnak kórházban - 13-mal többet, mint előző nap -, közülük 13-an vannak lélegeztetőgépen, számuk változatlan.

A beoltottak száma 5 772 010, közülük 5 509 130 fő már a második oltását is megkapta, 322 ezren pedig már a harmadik oltást is felvették.

Címlapról ajánljuk
„A rendezés nem jutalmazhatja az orosz agressziót” – két oldalról szorongatják Volodimir Zelenszkijt

„A rendezés nem jutalmazhatja az orosz agressziót” – két oldalról szorongatják Volodimir Zelenszkijt

Ukrajna fordulópont előtt állhat – közölte egy brit kormánytag Volodimir Zelenszkij hétfői, londoni útja előtt. Az ukrán elnök egyszerre tárgyal majd a brit, a francia és a német vezetőkkel, miközben Washington – őket megkerülve – a Kremllel való megegyezésre sürgeti.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Ford-vezér: ez nem átmenet, hanem az európai autóipar leépülése

Ford-vezér: ez nem átmenet, hanem az európai autóipar leépülése

A Ford vezére, Jim Farley a Financial Times hasábjain figyelmeztet arra, hogy Európa autóipara ismét feszült figyelemmel kíséri Brüsszel lépéseit. Az Európai Bizottság hamarosan új szabályokat jelenthet be az elektromos járművekre való átállásról és a szén-dioxid-kibocsátási célok módosításáról, miközben a jelenlegi előírások szerinte túl gyors váltást kényszerítenek ki. Farley rámutat: a valóság az, hogy az európai vásárlók – legyen szó magánszemélyekről vagy vállalkozásokról – egyelőre nem vásárolnak tömegesen elektromos autókat.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×