Infostart.hu
eur:
382.2
usd:
328.23
bux:
108922.07
2025. december 7. vasárnap Ambrus
Nyitókép: Facebook/Vasútmánia blog

Kettészakadt egy vonatszerelvény, az egyik kocsi részben kisiklott Tatabányánál

Jelentős késéssel közlekednek a vonatok a Budapest-Győr vonalon, miután a Keleti pályaudvarról Sopronba tartó Lővér InterCity 12 órakor Tatabánya állomás váltókörzetében "szétakadt", és egy kocsi első két tengelye kisiklott.

A vonatforgalom Tatabányán szünetel, a MÁV-Start az utasok elszállítását pótlóbuszok forgalomba állításával szervezi - közölte a Mávinform.

Frissítés: a pótlás részleteiről itt írtak.

A Budapest-Győr-Hegyeshalom vonalon, a Győr és Sopron, valamint a Győr és Szombathely között közlekedő távolsági és InterCity vonatok menetideje "jelentősen meghosszabbodik" - hangsúlyozták.

A balesetben nem sérült meg senki.

Frissítés, kedd reggel: Helyreállt a vasúti menetrend a Budapest-Győr vonalon kedd kora reggelre, miután hétfő késő estére visszaemelték a Tatabányánál kisiklott kocsit, és hajnalra a műszaki mentés is befejeződött - közölte a Mávinform.

Címlapról ajánljuk
2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

Szlovákiában nagyszabású közlekedésbiztonsági fejlesztés indul: a tervek szerint az 213 fix telepítésű radar, 48 közlekedési kamera, valamint 18 szakaszsebesség-mérő rendszer jelenik meg az ország útjain, a bírságok pedig automatikusan érkeznek majd. A városok és községek saját radarokat és kamerákat használhatnak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Európa és Magyarország autóipara tartós strukturális présbe került: az iparágat a kínai verseny gyors térnyerése, a versenyképességi erózió és több elhibázott iparpolitikai döntés egyszerre szorítja. A ritkaföldfémekre és chipekre épülő, túlnyomórészt Kínához kötődő inputfüggőség geopolitikai kilengéseknek teszi ki az ellátást; az időszakos enyhülések pedig nem oldják a rendszerszintű sérülékenységet. Az exportorientált, erősen importfüggő magyar autóipari termelés – amely főként összeszerelő tevékenységet jelent – ugyan közvetlenül kevésbé veszélyeztetik az Európában tapasztalt ellátási problémák, a negatív hatások idővel a hazai gazdaságba is beszivárognak - derül ki az OECD által frissen közzétett részletes iparági statisztikákból.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×