Infostart.hu
eur:
382.2
usd:
328.23
bux:
108922.07
2025. december 7. vasárnap Ambrus
Nyitókép: nif.hu

Újabb nagy változás jön az ostrom alatt álló M0-son

A Nemzeti Infrastruktúrafejlesztő szerint az utolsó jelentősebb forgalmirend-változás jön a körgyűrű déli szektorában.

Az M0 gyorsforgalmi út déli szektor bal pályáján végzett korszerűsítési munkálatok a téli üzemeltetési időszakot követően tovább folytatódnak, és várhatóan szeptemberben befejeződnek. A halásztelki csomópont környezetében

március 16-tól május elejéig jelentős forgalmirend-változásra kell számítani.

A beruházás olyan fázisához érkezett, amely a csomóponti híd északi oldalának lezárását teszi szükségessé, ezáltal

a Deák Ferenc híd északi hídján is ideiglenesen megszűnik a közlekedés.

A zárás ideje alatt a kivitelező a halásztelki csomópont bal pálya (északi oldali) hídjának szélesítését végzi, átépíti a csomópont északi oldalának fel- és lehajtó ágait, elkészíti a csomópont közelében lévő pályaszakasz hiányzó betonburkolatát, valamint a csomóponti híd és a Duna-híd közötti útszakaszon az új üzemi átjárót.

A halásztelki csomópont zárásával egyidőben, a közlekedés megkönnyítésének érdekében megnyitják az új fel- és lehajtó ágat a csepeli gerincúti külön szintű kereszteződés északi oldalán, a bal pálya munkaterületén átvezetve.

A csomóponti híd átépítésének ideje alatt a II. Rákóczi Ferenc úton 3,8 méteres magassági korlátozást, és időszakosan váltakozó irányú félpályás zárást vezetnek be.

A lezárás érinti a Budatétény felé tartó 138-as busz útvonalát is,

emiatt a járat módosított útvonalon, az Áruházi bekötőút és a Háros megálló érintése nélkül közlekedik.

A kivitelezés előrehaladtával a bal pályát (M1 autópálya irányába) szakaszosan adják vissza a forgalom számára, ezáltal a jobb pályána terelés fokozatosan meg fog szűnni, de a zajvédőfal építéshez még kisebb mértékű korlátozásokra kell számítaniuk a közlekedőknek.

Címlapról ajánljuk
2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

Szlovákiában nagyszabású közlekedésbiztonsági fejlesztés indul: a tervek szerint az 213 fix telepítésű radar, 48 közlekedési kamera, valamint 18 szakaszsebesség-mérő rendszer jelenik meg az ország útjain, a bírságok pedig automatikusan érkeznek majd. A városok és községek saját radarokat és kamerákat használhatnak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Európa és Magyarország autóipara tartós strukturális présbe került: az iparágat a kínai verseny gyors térnyerése, a versenyképességi erózió és több elhibázott iparpolitikai döntés egyszerre szorítja. A ritkaföldfémekre és chipekre épülő, túlnyomórészt Kínához kötődő inputfüggőség geopolitikai kilengéseknek teszi ki az ellátást; az időszakos enyhülések pedig nem oldják a rendszerszintű sérülékenységet. Az exportorientált, erősen importfüggő magyar autóipari termelés – amely főként összeszerelő tevékenységet jelent – ugyan közvetlenül kevésbé veszélyeztetik az Európában tapasztalt ellátási problémák, a negatív hatások idővel a hazai gazdaságba is beszivárognak - derül ki az OECD által frissen közzétett részletes iparági statisztikákból.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×