eur:
400.38
usd:
362.83
bux:
73059.71
2024. október 3. csütörtök Helga
Nyitókép: Infostart

Így tűnt el Budapest egyik jellegzetes toronyháza - képgaléria

A végéhez közeledik a Fővárosi Vízművek volt irodaházának bontása a Váci út és a Dózsa György út sarkán. Kollégánk végigfényképezte a munkálatokat, így fogyott el Budapest egyik emblematikus épülete.

Januárban kezdték lebontani a XIII. kerületben a Váci út 23-27. szám alatti toronyházat, a Fővárosi Vízművek egykori székházának épületét. A 14 emeletes, 61 méter magas irodaház 1979 és 1981 között épült, három részből állt, az irodák teljes alapterülete 26 ezer négyzetméter volt.

Az épület rossz állapota miatt nem érte volna meg felújítás, ezért az új tulajdonos, a svéd Skanska a lebontás és új ház építése mellett döntött. Az épületegyütteshez tartozott még az egykori munkásszálló épülete is, amit szintén elbontottak.

A három részből álló épületegyüttes helyére a Skanska egy új, modern irodaházat tervez építeni. Az irodakomplexum mellett a nagyközönség számára is nyitva álló zöld kerttel és további közösségi terekkel bővül majd a környező terület.

A lenti képre kattintva végigkövethető a bontás folyamata, ahogy fokozatosan, emeletről emeltre eltűnt az irodaház épülete.

Címlapról ajánljuk

Egészen új rakétákkal támadta Irán Izraelt, de a fegyverek látványos kudarcot vallottak

Az InfoRádónak nyilatkozó Kis-Benedek József biztonságpolitikai szakértő elmondta, hogy a még tesztelés alatt álló rakéták 12-15 perc alatt képesek elérni Izraelt. Ennél nagyobb eredményt azonban egyelőre nem tudtak felmutatni az irániak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.10.03. csütörtök, 18:00
Kovács Ákos
Kossuth-díjas zeneszerző, előadóművész
Egymás után kongatják a vészharangot, nagy baj van az európai autógyártóknál

Egymás után kongatják a vészharangot, nagy baj van az európai autógyártóknál

Jelentős kihívásokkal kell szembenézniük az európai autógyártóknak, ami abból is tükröződik, hogy az éves előrejelzéseiket egymás után vágják vissza ezek a cégek. Az elmúlt hetekben-hónapokban annyi profit warning érkezett, hogy lassan már tényleg nem marad olyan európai gyártó, aki ne kényszerült volna a tervei visszafogására. Az elektromos átállás már alapvetően is az autóipar történetének egyik legnagyobb változását hozta el, de a helyzetet tovább bonyolítja a kihívásokkal teli makrokörnyezet, a kínai piacon való helytállás nehézségei, és az újonnan megjelenő szereplők által támasztott verseny.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×