eur:
392.6
usd:
362.16
bux:
72132.83
2024. július 7. vasárnap Apollónia

Eladták a Class FM-et

Eladták a Class FM országos kereskedelmi rádiót működtető társaságot, az Advenio Zrt-t.

Turi Árpád, az Advenio Zrt. vezérigazgatója közölte: május 17-én százszázalékos tulajdonrészt szerzett a társaságban a Sláger Rádió Zrt.

Megemlítette: 1998 és 2009 között a Sláger Rádió Zrt. az ország legnagyobb és legsikeresebb rádióját üzemeltette, amelynek 2,2 millió hallgatója volt, miközben hétéves működése alatt a Class FM 2,8 milliós tábort épített ki magának.

Egyfajta folytatás a feladat - jelentette ki a vezérigazgató, hangsúlyozva, hogy mostanra országos kereskedelmi rádiójuk köré nagyon erős márkát építettek ki, hangsúlyozva, "nem valószínű", hogy nekik kellene alakulniuk azon adók kínálatához, amelyek őket "szeretnék követni".

Michael McNut, a vevő igazgatóságának elnöke azt hangsúlyozta: cégük a kezdetektől jelen van a magyarországi kereskedelmi rádiós piacon, és a tranzakció után - amelyet a nap folyamán bejelentettek a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóságnak (NMHH) - is megtartják a Class FM márkanevet.

Az MTI érdeklődésére - konkrét összeg említése nélkül - annyit közölt, piaci alapú a cégért fizetett összeg, és ennek kalkulálása során figyelembe vették azt is, hogy ősszel lejár a használt frekvencia jogosultsága, és még nem született döntés a hosszabbításról.

Közlése szerint a rádió struktúrájában nem lesznek gyors változások, de tárgyalásban vannak a Sláger Rádiót korábban működtető Emmis Communications nevű amerikai céggel, amelyet stratégiai irányítóként és támogatóként kívánnak bevonni; először felállítanak egy közös diagnózist, és ennek alapján keresik majd a fejlődés irányát.

A Sláger Rádió Zrt. 85 százalékos tulajdonrészével rendelkező Michael McNut partnerként említette a két évtizede a magyarországi piacon jelen lévő Marquard Mediát is, amely a vevő cégben 15 százalékos tulajdonrésszel rendelkezik.

Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.07.08. hétfő, 18:00
Lakatos Júlia
a Méltányosság Politikaelemző Központ stratégiai igazgatója
Meglepő felmérés készült az elektromos autókról: az amerikaiak fele visszacserélné őket robbanómotorosra

Meglepő felmérés készült az elektromos autókról: az amerikaiak fele visszacserélné őket robbanómotorosra

Megjelent a McKinsey legfrissebb autóipari trendekre vonatkozó globális fogyasztói felmérése, amelyben több izgalmas megállapítás is található. Természetesen az anyag gerincét az elektromos autózás teszi ki, erre vonatkozik a legtöbb kérdés, és az látszik, hogy a fogyasztók egyre nagyobb hajlandóságot mutatnak az elektromos autók vásárlására, de többek között a töltéssel és a költségekkel kapcsolatos vélt vagy valós aggályok továbbra is komoly korlátot jelentenek. A felmérés ezen felül megállapítja azt is, hogy globálisan az EV-tulajok 29 százaléka akar visszaváltani belső égésű motoros autóra, míg az USA-ban ez az arány közelíti az 50 százalékot.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×