A metrófőmérnök az InfoRádióban emlékeztetett arra, hogy a felújítás legutóbbi ütemében októbertől márciusig két másik állomás mellett a Deák téren is elvégezték a vágányfelújítási és az alagútszigetelési munkákat.
Kérdésre válaszolva Molnár Gábor a költségekről azt mondta: ez a három állomás 60 százalékkal került többe, mint a korábbi három (Keleti pályaudvar, Blaha Lujza tér, Astoria), ennek az a fő oka, hogy a Deák téri állomás műszakilag kétszer akkora terület, mint a többi, a Déli pályaudvar és a Moszkva tér műszaki állapota pedig többletmunkát igényelt.
A következő ütemben június 8-tól augusztus 19-ig az első négy hétben az Örs vezér tere és a Keleti pályaudvar között kell pótló buszokra szállni, a következő hat hétben pedig az Örs vezér tere és a Deák tér között.
Molnár Gábor közölte: ezalatt átépítik az Örs vezér terei, a Pillangó utca és a Stadionok állomást, felújítják a vágányokat, és elvégzik az alagútszigetelést.
Az Örs vezér terei állomás futurisztikus látványt nyújt majd, hullámos üvegtetővel fedik majd le a peronokat, az üvegtető elmegy egészen az aluljáró lépcsőjéig - tette hozzá a főmérnök.
Szitává fúrták a gödi talajt, bejelentették, hogy mit találtak a Samsung-gyár közelében