eur:
394.06
usd:
355.48
bux:
72297.19
2024. szeptember 8. vasárnap Adrienn, Mária

Így panaszkodnak Önök a BKV-ra!

Alig több mint ötezren panaszolták be tavaly a BKV-t - derül ki a közlekedési vállalat összesítéséből, amelyet a 2006-os megkeresések alapján készített a vállalat. A legtöbben azért hívják az ügyfélközpontot, hogy információt kérjenek, de sokan vannak olyanok is, akik csak szórakoznak a diszpécserrel.

Tavaly több mint 54 ezren fordultak a BKV ügyfélközpontjához - mondta el az InfoRádióban a vállalat szóvivője. Naponta átlagosan 160-an hívják a diszpécsereket, 45-en levelet küldenek, 24-en pedig személyesen keresik fel az Akácfa utcai központot - közölte Regőczi Miklós.

A jelentkezők 63 százaléka információkérés, 15 százaléka téves kapcsolás, vagy szórakozó telefonálók jelentkezése, és mindössze 9,8 százalék a panaszok aránya.

Közülük sokan a szolgáltatás színvonalát kifogásolják, vagy azt, ha nincs fűtés a járműveken. De vannak, akik a kerékpárjukat szeretnék a buszokon szállítani, és olyanok is akadnak, akik szerint rossz helyen vannak a megállók.

A szóvivő elmondta: ezeket a panaszokat az illetékesek kivizsgálják, és ha úgy ítélik meg, hogy a változtatást sokan igénylik, akkor megpróbálnak eleget tenni a kérésnek.

KAPCSOLÓDÓ HANG
Címlapról ajánljuk
Svédország meglepően kemény lépésre szánta el magát

Svédország meglepően kemény lépésre szánta el magát

Svédország bekeményít a gyerekek és fiatalok mobilhasználatával szemben. A héten kiadott új ajánlások szerint kétéves korig nem is láthat képernyőt egy gyermek, de még az idősebbek számára is csak néhány órányi mobilozást kellene engedni.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.09.09. hétfő, 18:00
Nagy Márton
nemzetgazdasági miniszter
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×