Tavaly több mint 54 ezren fordultak a BKV ügyfélközpontjához - mondta el az InfoRádióban a vállalat szóvivője. Naponta átlagosan 160-an hívják a diszpécsereket, 45-en levelet küldenek, 24-en pedig személyesen keresik fel az Akácfa utcai központot - közölte Regőczi Miklós.
A jelentkezők 63 százaléka információkérés, 15 százaléka téves kapcsolás, vagy szórakozó telefonálók jelentkezése, és mindössze 9,8 százalék a panaszok aránya.
Közülük sokan a szolgáltatás színvonalát kifogásolják, vagy azt, ha nincs fűtés a járműveken. De vannak, akik a kerékpárjukat szeretnék a buszokon szállítani, és olyanok is akadnak, akik szerint rossz helyen vannak a megállók.
A szóvivő elmondta: ezeket a panaszokat az illetékesek kivizsgálják, és ha úgy ítélik meg, hogy a változtatást sokan igénylik, akkor megpróbálnak eleget tenni a kérésnek.
Meglepő okból gyulladhatott ki a miskolci barlangfürdő