Budapest XIII. kerületében immár napok óta több ezer előfizető panaszkodik amiatt, hogy nem tudja használni vezetékes telefonját. A Magyar Telekom közleménye szerint a hibát egy hétfői szoftvercsere okozta.
"A szakemberek a hiba elhárítását azonnal megkezdték a gyártó bevonásával, a szolgáltatást azonban még mindig nem sikerült helyreállítani az ügyfelek egy részénél. A szolgáltatás helyreállítása bizonytalan ideig eltart" - áll a közleményben.
A Magyar Telekom "az ügyfelek kisegítése érdekében" díjmentes zöld számot hozott létre, amelyet "az érintett ügyfelek mostantól mind vezetékes (sic!), mind mobiltelefonról ingyenesen hívhatnak". A szám egyébként 06-80-200-198.
A Magyar Telekom munkatársai "minden lehetséges intézkedést megtesznek, hogy segítsék az ügyfelek szolgáltatásának ideiglenes pótlását" - áll a közleményben.
![Megszólalt az Európai Bizottság a Lukoil-ügyben](/images/site/articles/lead/2021/11/1635840506-dsFExyKWL_xs.jpg)
Megszólalt az Európai Bizottság a Lukoil-ügyben