Infostart.hu
eur:
382.2
usd:
328.23
bux:
108922.07
2025. december 6. szombat Miklós
Nyitókép: Unsplash.com

Készüljön, változik a YouTube-ozás az okostévéken

Folytatódik a YouTube reklámokkal kapcsolatos kálváriasorozata, az év záróakkordjaként a hivatalos okostévés appját használóknak szolgált egy változtatás hírével a vállalat.

A Google leánycége szerint pozitív fejleményről van szó, az okostévés appja innentől kezdve próbálja ritkábban hirdetésekkel megszakítani a videózást, cserébe viszont sokkal hosszabbak lesznek a reklámblokkok. A hirdetések átugrásának opciója jelenleg jellemzően 5-10 másodperc után jelenik meg, mostantól viszont akár 45-60 másodpercet is igénybe vehet majd a felbukkanása – számolt be az Origo.

Mint olvasható, a YouTube szeptemberben kezdte meg a változtatás nyilvános tesztelését, a metrikái szerint az új rendszerrel 29 százalékkal nőtt a két reklámblokk megjelenése között eltelt idő. A cég korábban azt a választ kapta állítólag egy felmérés során, hogy a nézők inkább a ritkább és hosszabb reklámblokkokat preferálják, mintsem a gyakori és rövid típusúakat.

Címlapról ajánljuk
Varga G. Gábor: még egy olyat, mint az azerbajdzsáni repülőgép szerencsétlensége volt, nem engedhet meg magának a légi közlekedés

Varga G. Gábor: még egy olyat, mint az azerbajdzsáni repülőgép szerencsétlensége volt, nem engedhet meg magának a légi közlekedés

Az orosz-ukrán háború az elmúlt három és fél évben jóformán az egész világon megváltoztatta a légi közlekedést, hiszen Ukrajna felett tilos civil gépekkel repülni, Oroszország légterét pedig a kölcsönös szankciók miatt számos légitársaság nem használhatja. Ez mindent átalakított: az útvonalakat, a menetrendeket és az árakat is.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×