Infostart.hu
eur:
388.65
usd:
330.38
bux:
110890.99
2025. december 23. kedd Viktória
Nyitókép: Unsplash.com

Bővíti MI-arzenálját a Google

A cég két új, mesterséges intelligenciával működő funkciót indít a hirdetők számára, amelyek automatikusan megtalálják a legjobb hirdetési helyeket a vállalat felületein.

Míg a Google már korábban is bevezetett AI-eszközöket a hirdetők számára, most már arra használja a technológiát, hogy segítsen a márkáknak konkrétabb célokat elérni a hirdetéseikkel írja a Reuters, melynek hírét a Portfolio szemlézte.

A Demand Gen nevű új funkciók egyike a mesterséges intelligenciát használja arra, hogy a hirdető fotó- és videóhirdetéseit több termékben is elhelyezze, például a Gmailben, a YouTube feedben és a Shortsban, amely a YouTube rövid formátumú videós alkalmazása.

A Google közlése szerint a második új funkció a mesterséges intelligencia segítségével találja meg a hirdetések legjobb pozícióját, azaz maximalizálja a hirdető videóhirdetéseinek megtekintését. A korai tapasztalatok azt mutatják, hogy

a hirdetők átlagosan 40 százalékkal több videónézettséget kaptak az új eszközzel

olvasható.

Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
Az amerikai tőzsde ritka teljesítményre készül – már csak 3% hiányzik

Az amerikai tőzsde ritka teljesítményre készül – már csak 3% hiányzik

Emelkedéssel zártak pénteken az amerikai tőzsdék, amelyet az ázsiai piacokon szintén erősödés követett ma reggel. A mesterséges intelligencia körüli feléledő optimizmus hozzájárult a jó hangulathoz. Európában ehhez képest visszafogott mozgások voltak a mai kereskedésben, enyhe esés volt a jellemző a tőzsdéken. Közben a nemesfémek ralija tovább folytatódott, az arany új történelmi csúcsra ment, de jól teljesít az ezüst is. Emelkedett az olaj ára is a Venezuela közelében fokozódó geopolitikai feszültségek miatt.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×