eur:
395.08
usd:
367.71
bux:
71635.81
2024. július 2. kedd Ottó
Nyitókép: Unsplash.com

Bővíti MI-arzenálját a Google

A cég két új, mesterséges intelligenciával működő funkciót indít a hirdetők számára, amelyek automatikusan megtalálják a legjobb hirdetési helyeket a vállalat felületein.

Míg a Google már korábban is bevezetett AI-eszközöket a hirdetők számára, most már arra használja a technológiát, hogy segítsen a márkáknak konkrétabb célokat elérni a hirdetéseikkel írja a Reuters, melynek hírét a Portfolio szemlézte.

A Demand Gen nevű új funkciók egyike a mesterséges intelligenciát használja arra, hogy a hirdető fotó- és videóhirdetéseit több termékben is elhelyezze, például a Gmailben, a YouTube feedben és a Shortsban, amely a YouTube rövid formátumú videós alkalmazása.

A Google közlése szerint a második új funkció a mesterséges intelligencia segítségével találja meg a hirdetések legjobb pozícióját, azaz maximalizálja a hirdető videóhirdetéseinek megtekintését. A korai tapasztalatok azt mutatják, hogy

a hirdetők átlagosan 40 százalékkal több videónézettséget kaptak az új eszközzel

olvasható.

Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.07.02. kedd, 18:00
Yann Caspar
a Matthias Corvinus Collegium Európai Tanulmányok Műhelyének kutatója
Sziget: a magyarok vásároltak legnagyobb arányban Early Bird bérleteket

Sziget: a magyarok vásároltak legnagyobb arányban Early Bird bérleteket

Hat hét múlva, 2024. augusztus 7-én, szerdán startol el az idei Sziget, és augusztus 12-én, hétfőn ér véget a bulisorozat a Hajógyári-szigeten. Az elővételes hetijegyek jelenleg 142 900 forintért kaphatók, és a szervezők ígérete szerint az italokat, ételeket jórészt a tavalyi áron lehet majd megvásárolni. A pandémia miatt tartott kétéves kényszerszünet után a fesztivál sok szempontból megújult: a szervezőknek idén kiemelt célja, hogy alacsonyan tartsák az árakat. Így, ha a minimálbérhez viszonyítunk, arányaiban akkora kiadást jelenthet 2024-ben a Szigeten bulizni, mint 2008-2010 környékén – számolta ki a Pénzcentrum.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×