eur:
410.63
usd:
395.13
bux:
0
2024. december 25. szerda Eugénia
Max Verstappen, a Red Bull holland versenyzője újságírók kérdéseire válaszol, miután második helyezett lett a Forma-1-es autós gyorsasági világbajnokság Katari Nagydíjának időmérő edzésén a Dohától északra fekvő Lusail versenypályán 2021. november 20-án. A futamot november 21-én rendezik.
Nyitókép: MTI/EPA/Reuters pool/Hamad i Mohammed

Verstappen idő előtt távozhat a Red Bulltól

A német sajtó már tényként közli, hogy Jos Verstappen megállapodott Toto Wolff-fal az átigazolásról. Eszerint fia, Max Verstappen 2026-tól a Mercedes Forma–1-es csapatánál versenyezhet.

Az elmúlt hónapokban többször is szóba került a Forma–1-es versenyhétvégéken, hogy vajon Max Verstappen meddig marad a Red Bull pilótája. Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke nem titkolta, hogy szeretné megszerezni a holland versenyzőt, de nemrég arról beszélt, hogy George Russell-lel és Andrea Kimi Antonellivel hosszú távon terveznek a brackley-iek.

A héten aztán a német sajtóban az a hír jelent meg, hogy Max Verstappen egykori F1-pilóta édesapja, Jos Verstappen kézfogásos megállapodást kötött Wolff-fal arról, hogy 2026-tól a jelenleg háromszoros világbajnok versenyző a Mercedeshez igazol – írja az Origo.

A német F1-Insider arról írt, hogy hiába szól Max Verstappen szerződése 2028-ig a Red Bullnál, vannak benne olyan kilépési záradékok, amelyek alapján már korábban is távozhat az energiaitalos istállótól. Jos Verstappen és fia menedzsere, Raymond Vermeulen egyrészt nagy pofonként élik meg Adrian Newey távozását a csapattól, másrészt pedig úgy vélik, a 2026-tól bevezetésre kerülő szabályváltozások leginkább a Mercedesnek kedvezhetnek, ezért is támogatják Max Verstappen csapatváltását – a jelek szerint pedig Toto Wolff már kezet is rázott e célból az édesapával.

A német szaklap szerint az, hogy Max Verstappen 2026-tól George Russell vagy Andrea Kimi Antonelli csapattársa lesz, jövőre dől el: amelyik Mercedes-nevelésű pilóta meggyőzőbb teljesítményt nyújt 2025-ben, maradhat a folytatásban is.

Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
Egzisztenciális válságban az európai autóipar - Ez már a mélypont?

Egzisztenciális válságban az európai autóipar - Ez már a mélypont?

Nagyon komoly kihívásokkal néz szembe az európai autóipar, erre az idei év eseményei is rámutattak. A globális piaci verseny, különösen a kínai gyártók térnyerése, az EU-s szabályozás szigorodása, és a gyenge elektromosautó-eladások súlyosbítják az európai szereplők helyzetét, ami létszámleépítésekhez, gyárbezárásokhoz vezetett. Az idei év eseményei rámutattak, hogy ez egy nagyon komoly kihívásokkal terhelt időszak, és nagyon úgy tűnik, hogy az idei ugyan lezárul, gondoknak még koránt sincs vége.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×