Infostart.hu
eur:
388.03
usd:
329.53
bux:
0
2025. december 28. vasárnap Kamilla
Marozsán Fábián ünnepel, miután 6:3, 7:6 (7-4)-ra legyőzte a volt és egyben leendő világelső spanyol Carlos Alcarazt a római salakpályás tenisztorna férfi egyesének harmadik fordulójában 2023. május 15-én.
Nyitókép: MTI/AP/Andrew Medichini

Már "két és fél" magyar teniszező tagja a top 100-nak

Marozsán Fábián egy helyet javítva az 59., Fucsovics Márton hármat előrelépve a 77., míg Piros Zsombor szintén három helyet ugorva a 107. a férfi teniszezők legfrissebb világranglistáján.

Ezen a héten Marozsán és Fucsovics a dubaji tornán lesz érdekelt, előbbi a nyolcadik kiemelt spanyol Alejandro Davidovich Fokinával (24.) száll majd szembe, míg utóbbi ellenfele a cseh Jiri Lehecka (36.) lesz. A bő egy hete Cherbourgban tornagyőztes Piros - akinek karriercsúcs a 107. hely - első kiemeltként erőnyerő a tenerifei challenger-verseny főtábláján.

Az ATP-rangsort továbbra is a 24-szeres Grand Slam-győztes szerb Novak Djokovic vezeti a spanyol Carlos Alcaraz és az Australian Open-bajnok olasz Jannik Sinner előtt.

A nőknél változatlanul az a Bondár Anna a legelőkelőbb helyen álló magyar, aki a hétvégén egyesben és párosban is diadalmaskodott a Portóban rendezett, 75 ezer dolláros ITF-tornán. Ennek köszönhetően kilenc helyet ugorva a 111., őt követve a San Diegó-i főtábláról lemaradt Gálfi Dalma a 133., Babos Tímea pedig a 171. pozícióba csúszott Udvardy Pannát megelőzve a 161.

Az élen változatlanul a lengyel Iga Swiatek áll, a szombaton Dubajban győztes olasz Jasmine Paolini 12 helyet javítva a 14., míg a döntőben alulmaradt orosz Anna Kalinszkaja 16 helyet előrelépve a 24. - a WTA honlapja alapján.

Címlapról ajánljuk
Megjött a kijózanodás az elektromos autóknál: átírják a terveket a világ legnagyobb gyártói

Megjött a kijózanodás az elektromos autóknál: átírják a terveket a világ legnagyobb gyártói

2025-ben látványos fordulat állt be az autóipari elektromos átállásban. A gyártók sorra írják át elektromos autós terveiket, a politikai oldal pedig elkezdte lazítani a korábban kőbe vésettnek hitt szabályokat. Nem arról van szó, hogy az elektrifikációt elengedték volna, hanem arról, hogy a korábbi "EV-only" narratívát felváltotta egy pragmatikusabb, több átmeneti technológiára épülő megközelítés. Megnéztük, hogy kik és hogyan vettek vissza az EV-célokból, és mit üzennek ezek a lépések az autóipari történetének egyik legnagyobb átalakulásáról.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×