Vámosi Péter megfogalmazása szerint a sok évnyi „majd jövőre történet” „csodák csodájára” végre beért. A Racingline.hu főszerkesztője úgy véli, jelen pillanatban a szabályváltozások legnagyobb nyertese a Ferrari, köszönhetően annak, hogy sikerült egy olyan autót felépítenie, ami egyrészt „baromi” jól néz ki, és innovatív megoldásokkal van felvértezve, valamint a motorban is „találtak” még 25 lóerőt, tehát esetükben igaz az a F1-es mondás, miszerint „az a szép, ami gyors”.
De ami a legfontosabb: nincsenek olyan jellegű megbízhatósági problémáik, mint például a hétvége legnagyobb vesztesének, a Red Bullnak, de nem is fejlesztették félre az autóikat, mint a Mercedes, amelyek folyamatosan billegnek az egyenesek végén féktávon, ez pedig mentálisan sem tesz túl jót a pilótáknak – emelte ki a szakértő, emlékeztetve, hogy ennek ellenére a Mercedes – köszönhetően Lewis Hamilton harmadik, George Russell negyedik helyének – egyelőre második a konstruktőrök versenyében. „Ehhez képest a Ferrari olyan, mintha zsinóron húznák, úgyhogy ez egy jól sikerült dolog” – ismételte meg. Vámosi Péter szerint az is beszédes, és összedolgozásra enged következtetni, hogy a konstruktőri versenyben a harmadik a Haas, a negyedik pedig az Alfa Romeo, melyek szintén kapcsolódnak a maranellóiakhoz.
A száguldó cirkusz következő állomása Dzsidda, a Szaúdi Nagydíj lesz, ahol három hónappal korábban Lewis Hamilton remekelt. A Racingline.hu főszerkesztője szerint egy biztos:
a Red Bullnak „pokolian” össze kell szednie magát,
akár „lejjebb csavarva” valamit, hogy egyáltalán beérjen. Szerinte az, hogy a négy Hondából egyedül Cunoda Júki (AlphaTauri) ért célba, nem igazán vet jó fényt az erőforrásra.
És egyelőre nem úgy fest, hogy bárki is megszorongathatja a Ferrarit – tette hozzá.