Infostart.hu
eur:
382.2
usd:
328.23
bux:
108922.07
2025. december 7. vasárnap Ambrus
Marco Rossi, a magyar labdarúgó-válogatott szövetségi kapitánya sajtótájékoztatót tart Szófiában 2020. október 7-én, egy nappal a Bulgária elleni labdarúgó Európa-bajnoki pótselejtező mérkőzés előtt.
Nyitókép: MTI/EPA/Vaszil Donev

Nyolc helyen változott vasárnaphoz képest a magyar kezdőcsapat

Marco Rossi a vasárnapi, San Marinó-i mérkőzéshez képest nyolc helyen változtatta meg kezdő tizenegyét a ma 20.45-kor kezdődő, Andorra elleni meccsre. Csak Dibusz Dénes és a két Szalai, Attila és Ádám kezd ismét.

Mindazonáltal az összeállítás nem nagy meglepetés, az infostart.hu beharangozójában kilenc játékost „eltalált” a névsorból.

Az összeállítások. Andorra: Josep Gómes – M. San Nicolás, Llovera, Emil García, Alavedra – Alex Martínez, M. Vieira, Vales, Cervós – R. Fernandez, Aláez.

Magyarország: Dibusz – Fiola, Lang, Szalai A. – Lovrencsics G., Kleinheisler, Nagy Á., Kalmár Zs., Hangya – Nikolics, Szalai Á.

A magyar cserék: Tóth B. (kapus), Kecskés, Nego, Cseri, Varga K., Gazdag, Varga R., Sigér, Géresi, Botka

Címlapról ajánljuk
2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

Szlovákiában nagyszabású közlekedésbiztonsági fejlesztés indul: a tervek szerint az 213 fix telepítésű radar, 48 közlekedési kamera, valamint 18 szakaszsebesség-mérő rendszer jelenik meg az ország útjain, a bírságok pedig automatikusan érkeznek majd. A városok és községek saját radarokat és kamerákat használhatnak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Európa és Magyarország autóipara tartós strukturális présbe került: az iparágat a kínai verseny gyors térnyerése, a versenyképességi erózió és több elhibázott iparpolitikai döntés egyszerre szorítja. A ritkaföldfémekre és chipekre épülő, túlnyomórészt Kínához kötődő inputfüggőség geopolitikai kilengéseknek teszi ki az ellátást; az időszakos enyhülések pedig nem oldják a rendszerszintű sérülékenységet. Az exportorientált, erősen importfüggő magyar autóipari termelés – amely főként összeszerelő tevékenységet jelent – ugyan közvetlenül kevésbé veszélyeztetik az Európában tapasztalt ellátási problémák, a negatív hatások idővel a hazai gazdaságba is beszivárognak - derül ki az OECD által frissen közzétett részletes iparági statisztikákból.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×