Infostart.hu
eur:
382.2
usd:
328.23
bux:
108922.07
2025. december 7. vasárnap Ambrus
Nyitókép: Újpest FC

Új tulajdonosa lehet az Újpest futballcsapatának

A nyárig gazdát válthat a lila-fehér csapat, és magyar tulajdonosa lehet.

A Blikk úgy értesült, megköttetett az üzlet, a 23. leggazdagabb magyarként, 66,7 milliárdos becsült vagyonnal rendelkező Garancsi István, a Fehérvár tulajdonosa megvásárolja a lila-fehér együttest a belga Roderick Duchatelet-től.

A belga befektető 2011 októberében érkezett a Megyeri útra, azóta rendre felvetődik, hogy értékesíti a klubot, csütörtökön pedig a csakfoci.hu közölte, létrejött a megállapodás.

A vételár nagyjából 20 millió euró (7,2 milliárd forint).

A pontos forgatókönyvet még nem tudni, hiszen Garancsi István az európai szövetség szabályai miatt nem lehet egyszerre két azonos versenysorozatban érdekelt klub tulajdonosa, ezért a Blikk szerint Újpesten a 19. leggazdagabb magyar, a 73,4 milliárdos vagyonú, a BÁV-ot és Főtaxit is birtokló Nagy Elek, a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara elnöke veheti át a klubot. Már többször tárgyalt is a megvásárlásról.

Az ügyben az Újpest FC nem kívánt reagálni.

Címlapról ajánljuk
2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

Szlovákiában nagyszabású közlekedésbiztonsági fejlesztés indul: a tervek szerint az 213 fix telepítésű radar, 48 közlekedési kamera, valamint 18 szakaszsebesség-mérő rendszer jelenik meg az ország útjain, a bírságok pedig automatikusan érkeznek majd. A városok és községek saját radarokat és kamerákat használhatnak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Európa és Magyarország autóipara tartós strukturális présbe került: az iparágat a kínai verseny gyors térnyerése, a versenyképességi erózió és több elhibázott iparpolitikai döntés egyszerre szorítja. A ritkaföldfémekre és chipekre épülő, túlnyomórészt Kínához kötődő inputfüggőség geopolitikai kilengéseknek teszi ki az ellátást; az időszakos enyhülések pedig nem oldják a rendszerszintű sérülékenységet. Az exportorientált, erősen importfüggő magyar autóipari termelés – amely főként összeszerelő tevékenységet jelent – ugyan közvetlenül kevésbé veszélyeztetik az Európában tapasztalt ellátási problémák, a negatív hatások idővel a hazai gazdaságba is beszivárognak - derül ki az OECD által frissen közzétett részletes iparági statisztikákból.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×