Infostart.hu
eur:
382.2
usd:
328.23
bux:
108922.07
2025. december 7. vasárnap Ambrus
Leganés, 2018. február 21.Zinedine Zidane, a Real Madrid vezetőedzője a spanyol labdarúgó-bajnokság 16. fordulójából elhalasztott Leganés elleni mérkőzésen a leganési Butarque stadionban 2018. február 21-én. A címvédő Real Madrid hátrányból fordítva 3-1-re győzött. (MTI/EPA/JuanJo Martin)
Nyitókép: MTI/EPA/JuanJo Martin

Zidane megtartja a titkot, csak egy dolgot árult el Bale-ről

Zinédine Zidane, a Real Madrid labdarúgócsapatának vezetőedzője elmondta, Gareth Bale a saját kérésére nem játszik a Manchester City elleni Bajnokok Ligája-nyolcaddöntő pénteki visszavágóján.

"Volt egy négyszemközti beszélgetésünk, amelyen sok mindent elhangzott. Tiszteletteljes kapcsolat van a klub és a játékos között, ezért csak annyit mondok, ő maga kérte, hogy ne kelljen játszania. A többi közte és köztem marad" - mondta csütörtöki sajtótájékoztatóján Zidane.

A walesi támadójátékos meglehetősen kevés játéklehetőséget kapott a háromszoros Bajnokok Ligája-győztes vezetőedzőtől a spanyol élvonal újraindulása után. Csupán egy mérkőzésen volt kezdő, a bajnoki címet pedig kimondottan visszafogottan ünnepelte.

A BL-párharc első mérkőzését, februárban a Manchester City vendégként 2-1-re megnyerte, a visszavágó pénteken 21 órakor kezdődik.

Címlapról ajánljuk
2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

Szlovákiában nagyszabású közlekedésbiztonsági fejlesztés indul: a tervek szerint az 213 fix telepítésű radar, 48 közlekedési kamera, valamint 18 szakaszsebesség-mérő rendszer jelenik meg az ország útjain, a bírságok pedig automatikusan érkeznek majd. A városok és községek saját radarokat és kamerákat használhatnak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Európa és Magyarország autóipara tartós strukturális présbe került: az iparágat a kínai verseny gyors térnyerése, a versenyképességi erózió és több elhibázott iparpolitikai döntés egyszerre szorítja. A ritkaföldfémekre és chipekre épülő, túlnyomórészt Kínához kötődő inputfüggőség geopolitikai kilengéseknek teszi ki az ellátást; az időszakos enyhülések pedig nem oldják a rendszerszintű sérülékenységet. Az exportorientált, erősen importfüggő magyar autóipari termelés – amely főként összeszerelő tevékenységet jelent – ugyan közvetlenül kevésbé veszélyeztetik az Európában tapasztalt ellátási problémák, a negatív hatások idővel a hazai gazdaságba is beszivárognak - derül ki az OECD által frissen közzétett részletes iparági statisztikákból.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×