Infostart.hu
eur:
382.2
usd:
328.23
bux:
108922.07
2025. december 7. vasárnap Ambrus
Lewis Hamilton, a Mercedes brit versenyzője a Forma-1-es Magyar Nagydíj idomérő edzésén a mogyoródi Hungaroringen 2018. július 28-án.
Nyitókép: Kovács Tamás

Kiderült, mikor érkezhet a száguldó cirkusz a Hungaroringre

Sajtóhírek szerint egy 19 versenyből álló „piszkozat”-versenynaptárat kaptak kézhez nemrég a Forma–1-es csapatok.

Mint ismert, a francia futam törlésének hivatalos hétfői bejelentése után röviddel az F1 kereskedelmi jogait birtokló Liberty Media közleményben jelezte, „egyre magabiztosabb” abban a tekintetben, hogy július elején Ausztriában elkezdődhet a 2020-as szezon.

A Red Bull Ringen két versenyt rendeznének, majd a zárt kapus európai futamok után a mezőny Ázsia, Amerika, majd a Közel-Kelet felé venné az irányt. Reményeik szerint 15-18 verseny még így is beleférhet az idei évben.

A nemzetközi sajtóban viszont a minap felröppent a híre, hogy a csapatok nemrég kézhez kaptak egy 19 versenyes tervezetet – írja az F1Világ.hu. Eszerint valóban Spielbergben kezdődne a bajnokság, majd Silverstone és a Hungaroring következne, a Magyar Nagydíjra azonban nem augusztus első hétvégéjén, hanem augusztus 23-án kerülne sor.

Annyi bizonyos, a Hungaroring Sport Zrt. elnök-vezérigazgatója szerint „eldöntött tényként kell kezelni”, hogy ha lesz is az idén Forma–1-es Magyar Nagydíj, azt csak zárt kapuk mögött lehet majd megrendezni. Gyulay Zsolt korábban az F1Világnak adott exkluzív interjúban azt mondta, az időpontot tekintve rugalmasak.

A szakportál arra is kitért, a naptárban helyet kaphat a belga és olasz futam is, amit az érintett versenyek szervezői is esélyesnek tartanak, akár zárt kapus felállásban is. Úgy tudni, a tervezett programban szerepel Vietnám és Azerbajdzsán is, Ausztria és Nagy-Britannia mellett pedig Bahreinben is két futamot tarthatnak.

A Forma–1 vezetősége azt reméli, elutazhatnak Barcelonába és Sanghajba is, ám a hírek szerint a Holland Nagydíjat és a Szingapúri Nagydíjat jó eséllyel nem rendezik meg.

Minden Infostart-cikk a koronavírusról itt olvasható!

Címlapról ajánljuk
2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

Szlovákiában nagyszabású közlekedésbiztonsági fejlesztés indul: a tervek szerint az 213 fix telepítésű radar, 48 közlekedési kamera, valamint 18 szakaszsebesség-mérő rendszer jelenik meg az ország útjain, a bírságok pedig automatikusan érkeznek majd. A városok és községek saját radarokat és kamerákat használhatnak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Európa és Magyarország autóipara tartós strukturális présbe került: az iparágat a kínai verseny gyors térnyerése, a versenyképességi erózió és több elhibázott iparpolitikai döntés egyszerre szorítja. A ritkaföldfémekre és chipekre épülő, túlnyomórészt Kínához kötődő inputfüggőség geopolitikai kilengéseknek teszi ki az ellátást; az időszakos enyhülések pedig nem oldják a rendszerszintű sérülékenységet. Az exportorientált, erősen importfüggő magyar autóipari termelés – amely főként összeszerelő tevékenységet jelent – ugyan közvetlenül kevésbé veszélyeztetik az Európában tapasztalt ellátási problémák, a negatív hatások idővel a hazai gazdaságba is beszivárognak - derül ki az OECD által frissen közzétett részletes iparági statisztikákból.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×