eur:
411.68
usd:
395.29
bux:
79551.8
2024. november 23. szombat Kelemen, Klementina
Lando Norris, a McLaren brit versenyzője a Forma-1-es autós gyorsasági világbajnokság Orosz Nagydíjának harmadik szabadedzésén a Szocsi Autodrom versenypályán 2019. szeptember 28-án, a futam előtti napon.
Nyitókép: MTI/EPA/Zurab Kurcikidze

Meghosszabbították a fejlesztési tilalmat a Forma-1-ben

A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) világtanácsának döntését kedden hozták nyilvánosságra.

Ezek alapján 35-ről 63 napra nyújtották azt az időszakot, amikor tilos a versenyautók alkatrészeinek fejlesztése. Az istállók 50 nap után kérvényezhetik, hogy legfeljebb tíz munkatársuk - szigorúan otthonról dolgozva - ismét tevékenykedhessen a hosszú távú projekteken.

A motorszállítók esetében 35-ről 49 napra hosszabbították a kényszerpihenőt. Náluk 36 nap után kezdhetnek el - engedéllyel - dolgozni néhányan.

A nyári szünetet a világjárvány miatt hozták korábbra és hosszabbították meg.

Az idei szezonból egyelőre még egyetlen futamot sem tudtak lebonyolítani, a jelenlegi terv az, hogy július 5-én, Ausztriában rendezik majd az első versenyt, de nézők nélkül.

Minden Infostart-cikk a koronavírusról itt olvasható!

Címlapról ajánljuk
Demkó Attila: az orosz–ukrán háború legvéresebb szakasza következik

Demkó Attila: az orosz–ukrán háború legvéresebb szakasza következik

A lehetséges tárgyalások előtt várható a háború legrosszabb szakasza – mondta az InfoRádióban a biztonságpolitikai szakértő, miután Ukrajna nyugati rakétákat lőtt ki Oroszországra, az pedig minden korábbinál keményebb válaszlépésekkel fenyegetőzik, sőt egyet már végre is hajtott Dnyipro városával szemben.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.11.25. hétfő, 18:00
Csizmazia Gábor
a Nemzeti Közszolgálati Egyetem John Lukacs Intézetének tudományos munkatársa
Váratlan fordulat az építőiparban: a külföldi munkaerő már nem jön Magyarországra

Váratlan fordulat az építőiparban: a külföldi munkaerő már nem jön Magyarországra

Jelentős kihívásokkal néz szembe az utóbbi években a hazai építőipar, így talán soha nem volt még akkora jelentősége a technológiai újításoknak, mint manapság. Hol tartunk most az építőipari ciklusban? Elértük már a mélypontot vagy továbbra is lefelé tartunk? Mire számíthatunk a következő években az iparág és a technológiai újítások terén? Többek között ezekről kérdeztük Ézsiás Miklóst, a zsaluzatokkal, állványzatokkal és mérnöki szolgáltatásokkal foglalkozó PERI Magyarország ügyvezető igazgatóját.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×