Infostart.hu
eur:
382.2
usd:
328.23
bux:
108922.07
2025. december 7. vasárnap Ambrus
Genf, 2018. május 25.Fucsovics Márton, miután szettet nyert az amerikai Steve Johnson ellen a genfi férfi salakpályás tenisztorna egyesének elődöntőjében 2018. május 25-én. (MTI/EPA/Salvatore Di Nolfi)
Nyitókép: SALVATORE DI NOLFI

Szabályváltoztatás: villámhorror lesz az Australian Openen

A januári ausztrál nyílt teniszbajnokságon bevezetik a rövidítést a döntő szettben.

A rendezők pénteki tájékoztatása szerint hosszasan egyeztettek a játékosokkal, sportvezetőkkel, kommentátorokkal, s végül arra jutottak, hogy az utolsó felvonásban 6:6-nál tíz pontig tartó tie-break zárja le a találkozót.

Mindez azt jelenti, hogy

Melbourne-ben is véget érnek az esetenként hosszú órákig elhúzódó csaták, amelyek közül a rekordot az amerikai John Isner és a francia Nicolas Mahut tartja, akik 2010-ben Wimbledonban 11 óra és 5 percen keresztül - három napig - küzdöttek egymással,

és ebből csak a mindent eldöntő ötödik,

70:68-as végeredménnyel zárult játszma 8 óra 11 percig tartott.

A wimbledoni szervezők októberben közölték, hogy a következő évtől a döntő szettben - a US Opennel ellentétben - nem 6:6-nál kerül sor a rövidítésre a férfiaknál, hanem 12:12-nél. Ezt követően azonban az nyer, aki először eléri a hét pontot, kettő különbséggel.

A Grand Slam-tornák közül így

már csak a Roland Garroson nincs rövidítés a döntő játszmában.

Címlapról ajánljuk
2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

Szlovákiában nagyszabású közlekedésbiztonsági fejlesztés indul: a tervek szerint az 213 fix telepítésű radar, 48 közlekedési kamera, valamint 18 szakaszsebesség-mérő rendszer jelenik meg az ország útjain, a bírságok pedig automatikusan érkeznek majd. A városok és községek saját radarokat és kamerákat használhatnak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Európa és Magyarország autóipara tartós strukturális présbe került: az iparágat a kínai verseny gyors térnyerése, a versenyképességi erózió és több elhibázott iparpolitikai döntés egyszerre szorítja. A ritkaföldfémekre és chipekre épülő, túlnyomórészt Kínához kötődő inputfüggőség geopolitikai kilengéseknek teszi ki az ellátást; az időszakos enyhülések pedig nem oldják a rendszerszintű sérülékenységet. Az exportorientált, erősen importfüggő magyar autóipari termelés – amely főként összeszerelő tevékenységet jelent – ugyan közvetlenül kevésbé veszélyeztetik az Európában tapasztalt ellátási problémák, a negatív hatások idővel a hazai gazdaságba is beszivárognak - derül ki az OECD által frissen közzétett részletes iparági statisztikákból.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×