Infostart.hu
eur:
382.2
usd:
328.23
bux:
108922.07
2025. december 7. vasárnap Ambrus
Hosszú Katinka a női 4x200 méteres gyorsváltó döntője után a 17. vizes világbajnokságon a Duna Arénában 2017. július 27-én.
Nyitókép: Illyés Tibor

Katinka kikapott kedvenc számában, négy magyar arany született

Négy számban is magyar győzelem született, Hosszú Katinka tegnapi aranyérme után 400 méter vegyesen második lett a Mare Nostrum úszóverseny-sorozat első, franciaországi állomásának vasárnapi versenynapján, Canet-en-Roussillonban.

A viadal honlapja alapján Gyurta Gergely a szombati 400 méter vegyesen aratott sikerét követően ezúttal 1500 méter gyorson sem talált legyőzőre, 15:10.39 perces idővel diadalmaskodott. Késely Ajna 400 méter gyorson (4:07.69), az olimpiai bronzérmes Kenderesi Tamás (1:55.78), valamint Szilágyi Liliána pedig 200 méter pillangón (2:08.49) nyert. Ugyanebben a számban Kapás Boglárka bronzérmes lett (2:08.79).

A háromszoros olimpiai bajnok Hosszú szombaton 200 méter vegyesen magabiztosan utasította maga mögé a mezőnyt, 400 méteren azonban - ahol szintén világcsúcstartó - meglepetésre három századdal kikapott a brit Hannah Mileytól.

A Mare Nostrum-sorozat jövő hét közepén Barcelonában folytatódik, majd a hétvégén Monacóban zárul.

Címlapról ajánljuk
2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

Szlovákiában nagyszabású közlekedésbiztonsági fejlesztés indul: a tervek szerint az 213 fix telepítésű radar, 48 közlekedési kamera, valamint 18 szakaszsebesség-mérő rendszer jelenik meg az ország útjain, a bírságok pedig automatikusan érkeznek majd. A városok és községek saját radarokat és kamerákat használhatnak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Európa és Magyarország autóipara tartós strukturális présbe került: az iparágat a kínai verseny gyors térnyerése, a versenyképességi erózió és több elhibázott iparpolitikai döntés egyszerre szorítja. A ritkaföldfémekre és chipekre épülő, túlnyomórészt Kínához kötődő inputfüggőség geopolitikai kilengéseknek teszi ki az ellátást; az időszakos enyhülések pedig nem oldják a rendszerszintű sérülékenységet. Az exportorientált, erősen importfüggő magyar autóipari termelés – amely főként összeszerelő tevékenységet jelent – ugyan közvetlenül kevésbé veszélyeztetik az Európában tapasztalt ellátási problémák, a negatív hatások idővel a hazai gazdaságba is beszivárognak - derül ki az OECD által frissen közzétett részletes iparági statisztikákból.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×