eur:
400.38
usd:
362.83
bux:
73059.71
2024. október 3. csütörtök Helga
A Gázai övezetet irányító Hamász palesztin iszlamista szervezet milicistái rakétákkal lövik Izraelt a Gázai övezetből 2023. október 14-én. A Hamász október 7-én többfrontos támadást indított Izrael ellen, ahol több mint 1300 ember életét vesztette. A Hamász elleni izraeli válaszcsapások több mint 2300 palesztin halálát okozták a Gázai övezetben.
Nyitókép: MTI/EPA/Mohamed Szaber

Előbb lelkendezett a rakéták láttán, majd sírt a palesztin férfi

Örömmel számolt be a közösségi médiában egy gázai palesztin arról, hogy újabb rakétákat lőttek ki Izraelre. De nem sokáig lelkendezhetett.

Az X-en jelent meg az a videó, amin egy gázai palesztin férfi mosolyogva mutatja: újabb rakéták száguldanak Izrael felé. A boldogsága azonban rövidenek bizonyult, mert nem sokkal később már egy kórházban siránkozott azon, hogy megsebesült az izraeliek válaszcsapásától.

A palesztin képeket tett fel, amelyeken a légitámadásban megsebesült emberek láthatók. Nyugati megfigyelők már többször felhívták a figyelmet arra, hogy a Hamász szinte kizárólag lakott területekről indítja rakétáit, hogy aztán a válaszcsapásban életüket vesztett, vagy megsebesült emberek miatt Izraelt tudja hibáztatni.

Címlapról ajánljuk

Egészen új rakétákkal támadta Irán Izraelt, de a fegyverek látványos kudarcot vallottak

Az InfoRádónak nyilatkozó Kis-Benedek József biztonságpolitikai szakértő elmondta, hogy a még tesztelés alatt álló rakéták 12-15 perc alatt képesek elérni Izraelt. Ennél nagyobb eredményt azonban egyelőre nem tudtak felmutatni az irániak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.10.03. csütörtök, 18:00
Kovács Ákos
Kossuth-díjas zeneszerző, előadóművész
Egymás után kongatják a vészharangot, nagy baj van az európai autógyártóknál

Egymás után kongatják a vészharangot, nagy baj van az európai autógyártóknál

Jelentős kihívásokkal kell szembenézniük az európai autógyártóknak, ami abból is tükröződik, hogy az éves előrejelzéseiket egymás után vágják vissza ezek a cégek. Az elmúlt hetekben-hónapokban annyi profit warning érkezett, hogy lassan már tényleg nem marad olyan európai gyártó, aki ne kényszerült volna a tervei visszafogására. Az elektromos átállás már alapvetően is az autóipar történetének egyik legnagyobb változását hozta el, de a helyzetet tovább bonyolítja a kihívásokkal teli makrokörnyezet, a kínai piacon való helytállás nehézségei, és az újonnan megjelenő szereplők által támasztott verseny.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×