Infostart.hu
eur:
388.03
usd:
329.53
bux:
0
2025. december 27. szombat János
A Volkswagen egyik elektromos autójának emblémája a 19. Sanghaji Nemzetközi Autóipari Kiállítás sajtónapján, 2021. április 19-én. A járműipari seregszemlét április 24. és 28. között rendezik az idén.
Nyitókép: MTI/EPA/Alex Plavevski

Aggódik és halasztást kért a Volkswagen

Az Euro 7-es norma bevezetésének csúsztatását kérik az Európai Uniótól.

A Volkswagen az Euro 7-es károsanyag-kibocsátási norma halasztását kérte az Európai Uniótól. A legnagyobb német autógyártó több mint egy évvel csúsztatná el az új előírások megjelenését, így azok bár 2024-ban hatályba lépnének, az összes új autóba csak 2027 őszétől lenne kötelező beszerelni őket – írja az autoblog.com bejegyzése alapján a Totalcar.

Az autógyártók szinte kivétel nélkül kivitelezhetetlennek és aránytalanul drágának találják az új előírások tervezetét. A Volkswagen szerint több modell gyártását is a tervezettnél korábban kéne leállítani, ami több hónapos kieséseket is okozhat majd az európai autópiacon.

A Volkswagen nem csak a motorok kibocsátási előírásainak, de a gumi és fékkopás okozta részecskekibocsátás korlátozásának halasztását is kérte, de azokra céldátumot nem adott meg.

Címlapról ajánljuk
Túlélte az első vihart az örökös válságország

Túlélte az első vihart az örökös válságország

Argentína 2025-ben átfogó gazdaságpolitikai irányváltást hajtott végre: Javier Milei elnök a korábbi államközpontú modellről egy piacalapú rendszerre helyezte át a gazdaság intézményeit. Az intézkedésekkel az elnök a fiskális fegyelem megteremtését, a tartósan magas infláció letörését és a tőke- és árfolyamkorlátok fokozatos feloldását célozta. Ahogy egy ilyen mértékű reform esetén az várható volt, az évet nagy sikerek és kudarcok váltakozása jellemezte, a viszonylagos stabilitást pedig csak az Egyesült Államok politikai és pénzügyi támogatása és Milei október végi választási győzelme hozta el.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×