A Pesti Vigadóban mutatták be a nemzetközi, illetve hazai szakmának és sajtónak a BDPST Group hoteleket és gasztronómiai egységeket összefogó ernyőmárkáját, a BOTANIQ Collectiont és annak hűségprogramját, a BOTANIQ Benefitet. A BDPST Group által létrehozott márkához olyan hotelek és gasztronómiai egységek tartoznak, amelyek bár tematikájukban eltérőek, környezetükhöz való viszonyulásukban, értékeikben azonosak. Az egyedülálló kollekciónak jelenleg nyolc tagja van – köztük a BOTANIQ Turai Kastély, a tarcali Andrássy Kúria & Spa és a sárvári Melea - The Health Concept –, a jövőben pedig további egységekkel bővül az ernyőmárka.
Az új márka garanciát jelent a vendégek számára arra, hogy a hozzá tartozó éttermekben és hotelekben minden alkalommal a megszokott minőség, színvonal és élmény várja őket.
Az eseményen debütált a magyar brand hűségprogramja, a BOTANIQ Benefit is, amelynek keretében a BOTANIQ Collection egységeit rendszeresen látogató törzsvendégek hűségpontokat gyűjthetnek, amelyeken keresztül nemcsak egyedi kedvezményekben és előnyökben részesülhetnek, hanem egy aktív közösség tagjai is lehetnek.
„A BOTANIQ Collection több mint márka. Az értékteremtésre és a hagyományokon, történelmi örökségünkön alapuló történetmesélésre épül. Erősen kötődik a természethez, miközben egyedülálló, kortárs vendégélményt nyújt, és értéket közvetít. A kollekció összes egységére igaz, hogy minden részletét aprólékosan, gondosan terveztük meg annak érdekében, hogy azok a vendégek jólétét, kikapcsolódását, feltöltődését szolgálják” – mondta Orbán Ráhel, a BDPST Group kreatívigazgatója, a BDPST Koncept ügyvezetője, a BOTANIQ Collection brand egyik megálmodója. „Az általunk alkotott brandek, – úgy gondolom –, hozzájárulnak ahhoz, hogy az értékeink és a hagyományaink tovább éljenek” – tette hozzá.
„A BDPST Group a hazai turizmus – ezen belül is a felső kategóriás szegmens – fejlődésének katalizátora kíván lenni. A BOTANIQ Collection tagjai által nyújtott egyedi élmények, illetve a most debütált BOTANIQ Benefit hűségprogramunk mind azt a célt szolgálják, hogy újabb vendégkört vonzzunk Magyarországra, illetve Budapestre” – mondta Somlyai Zoltán, a BDPST Hotel Management Zrt. vezérigazgatója.