Bejelentette a Nestlé, hogy eladja a Boci, a Melba és a Párizsi Kocka védjegyeit a Cerbonának - számolt be róla a vállalat magyarországi oldalán. Mint írják, a Bocit és a többi érintett márkát a Nestlé 1991-ben, a privatizáció során vásárolta meg a Szerencsi Édesipari Vállalattal együtt.
"Meggyőződésünk, hogy a Cerbonánál jó kezekben lesz a BOCI, és a jövőben is biztosított a nagy tradícióval rendelkező ikonikus márka sikere Magyarországon" - mondta Noszek Péter, a Nestlé Hungária ügyvezetője. Hozzátette, ezzel párhuzamosan a Boci eladása lehetővé teszi a vállalat számára, hogy olyan erősségeire és növekedést biztosító márkáira összpontosítson, mint a jól ismert KitKat és a nagy népszerűségnek örvendő Balaton.
Mészáros Tamás, a Cerbona vezérigazgatója így kommentálta az adásvételt:
"Nagy örömünkre szolgál, hogy a sikeres tárgyalásokat követően a 100 százalékban magyar tulajdonban álló Cerbonához kerül a közel 100 éves múltra visszatekintő Boci, Melba és Párizsi Kocka.
Örülünk annak, hogy a népszerű márkákat megvásárolhattuk, és a Cerbona biztosíthatja további növekedésüket."
Annak érdekében, hogy az ellátás az átállás során is folyamatos legyen, a Nestlé tovább gyártja majd az érintett termékeket az átmeneti időszakban. Mint írják, a cég elsődleges prioritása, hogy a vásárlók továbbra is élvezhessék a Boci csokoládét anélkül, hogy költségingadozások következnének be.
Mint írják, fontos megjegyezni, hogy az árazás esetleges kiigazításait körültekintően és a piaci dinamikára érzékenyen kell megközelíteni. Ezeket a kiigazításokat, ha szükséges, megfontoltan hajtják végre, mindig a Boci márkát meghatározó kivételes standardok szerint.