Az Audi Hungariánál 1998-ban indult a járműgyártás, az Audi TT Coupé modellek sorozatgyártásával, majd egy évvel később megkezdődött az Audi TT Roadster modellek gyártása is. Kezdetben a lakkozott karosszériák Ingolstadtból érkeztek Győrbe, majd a győri munkatársak szerelték össze a kész autókat. 2013-ban az új járműgyár megnyitásával egy új korszak kezdődött a járműgyártásban, hiszen az Audi Hungaria ekkor a teljes gyártási folyamatot lefedő járműgyárrá vált – présüzemmel, karosszériagyárral, lakkozóval és szereldével, valamint a hozzá kapcsolódó minőségbiztosítási tevékenységekkel – idézi fel közleményében a vállalat.
Az Audi Q3 modellsorozat 2019-ben egészült ki az Audi Q3 Sportback, később az Audi RS Q3 és az Audi RS Q3 Sportback modellekkel. Az e-transzformáció fontos mérföldköveként 2019-ben Magyországon elsőként készült elektromos hajtásláncú autó, az MHEV-technológiájú Q3 és Q3 Sportback az Audi Hungariánál, amelyet 2020-ban a Q3 és Q3 Sportback plug-in hibrid hajtásláncú változatának sorozatgyártása követett. A vállalatnál 2024-ben indul a CUPRA Terramar sorozatgyártása, amellyel az Audi Hungaria lesz az Audi Konszern első gyártótelephelye, ahol az Audi mellett más márka modellje is készül.
„Vállalatunk idén 30 éves jubileuma mellett a járműgyártás 25 éves évfordulóját is ünnepli, így külön öröm számunkra, hogy ebben az évben sikerült elérnünk ezt a fontos mérföldkövet – közölte Alfons Dintner, az Audi Hungaria igazgatóságának elnöke. – Az elmúlt évtizedekben szerzett tapasztalatunkra építve készülünk a járműgyártásunk új fejezetére, amiben az Audi mellett új márkánk, a CUPRA, valamint az elektromobilitás játssza a főszerepet.