eur:
400.38
usd:
362.83
bux:
73059.71
2024. október 3. csütörtök Helga
A Vodafone felirat és a mobilszolgáltató logója tükrőződik a Vodafone Magyarország Zrt. székházának recepciójánál, a IX. kerület Lechner Ödön fasorban 2012. július 30-án.
Nyitókép: Mohai Balázs

Nemzetstratégiai jelentőségűnek minősítette a magyar Vodafone megvásárlását a kormány

Ezt a 4iG jelentette be.

A 4iG arról tájékoztat a BÉT honlapján, hogy a kormány rendeletet hozott a Vodafone Magyarország Távközlési Zrt. feletti irányítás megszerzésével megvalósuló összefonódás nemzetstratégiai jelentőségűnek minősítéséről.

Mint arról korábban az Infostart is beszámolt, a 4iG Nyrt. minősített többségi tulajdonában lévő Antenna Hungária Zrt. hitelszerződéseket kötött az MFB Magyar Fejlesztési Bankkal és más hitelintézetekkel a Vodafone Magyarország Zrt. 51 százalékos tulajdonrésze megszerzésének finanszírozása érdekében.

A Vodafone Magyarországnak 51 százalékban a 4iG Nyrt., 49 százalékban a magyar állam lesz a tulajdonosa. A vételár 660 milliárd forint.

Ez a rendszerváltozás utáni időszak legnagyobb vállalati felvásárlása. A Vodafone Magyarország átvilágítása lezajlott, a pénzügyi zárásra várhatóan 2023. január 31-én kerül sor - jelezték.

Címlapról ajánljuk

Egészen új rakétákkal támadta Irán Izraelt, de a fegyverek látványos kudarcot vallottak

Az InfoRádónak nyilatkozó Kis-Benedek József biztonságpolitikai szakértő elmondta, hogy a még tesztelés alatt álló rakéták 12-15 perc alatt képesek elérni Izraelt. Ennél nagyobb eredményt azonban egyelőre nem tudtak felmutatni az irániak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.10.03. csütörtök, 18:00
Kovács Ákos
Kossuth-díjas zeneszerző, előadóművész
Egymás után kongatják a vészharangot, nagy baj van az európai autógyártóknál

Egymás után kongatják a vészharangot, nagy baj van az európai autógyártóknál

Jelentős kihívásokkal kell szembenézniük az európai autógyártóknak, ami abból is tükröződik, hogy az éves előrejelzéseiket egymás után vágják vissza ezek a cégek. Az elmúlt hetekben-hónapokban annyi profit warning érkezett, hogy lassan már tényleg nem marad olyan európai gyártó, aki ne kényszerült volna a tervei visszafogására. Az elektromos átállás már alapvetően is az autóipar történetének egyik legnagyobb változását hozta el, de a helyzetet tovább bonyolítja a kihívásokkal teli makrokörnyezet, a kínai piacon való helytállás nehézségei, és az újonnan megjelenő szereplők által támasztott verseny.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×