Infostart.hu
eur:
388.03
usd:
329.53
bux:
0
2025. december 28. vasárnap Kamilla
Young woman with red hair buying groceries in a local supermarket, feeling depressed by the high prices in the store and leaning on her shopping cart
Nyitókép: Brothers91/Getty Images

Rengeteg vásárlót nem érdekelnek már az akciók

A vásárlók 85 százaléka szokott élni az akciós lehetőségekkel.

A vásárlók 85 százaléka szokott élni az akciós lehetőségekkel - derül ki a Provident Pénzügyi Zrt. friss reprezentatív kutatásából.

A válaszadók 58 százaléka ugyanakkor idén már akciósan sem tervez vásárlást. Több mint a 60 százalékuk ezt azzal magyarázta, hogy már mindent megvett, amit akart.

A kutatásban részt vevők csaknem 74 százaléka nem viszi vissza a megvásárolt, de nem használt, gyakorlatilag ki sem bontott terméket, mert nincs rá ideje, vagy szerinte úgysem vennék vissza.

A kutatásból az is kiderült, hogy

a fogyasztók elkezdték változtatni vásárlási szokásaikat.

Inkább az olcsó termékeket választják és jobban figyelnek az akciós termékekre, de még mindig nagyon alacsony a tudatosság ezen a téren.

Címlapról ajánljuk
Túlélte az első vihart az örökös válságország

Túlélte az első vihart az örökös válságország

Argentína 2025-ben átfogó gazdaságpolitikai irányváltást hajtott végre: Javier Milei elnök a korábbi államközpontú modellről egy piacalapú rendszerre helyezte át a gazdaság intézményeit. Az intézkedésekkel az elnök a fiskális fegyelem megteremtését, a tartósan magas infláció letörését és a tőke- és árfolyamkorlátok fokozatos feloldását célozta. Ahogy egy ilyen mértékű reform esetén az várható volt, az évet nagy sikerek és kudarcok váltakozása jellemezte, a viszonylagos stabilitást pedig csak az Egyesült Államok politikai és pénzügyi támogatása és Milei október végi választási győzelme hozta el.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×