Infostart.hu
eur:
382.2
usd:
328.23
bux:
108922.07
2025. december 7. vasárnap Ambrus

Két marketingmegoldás, amely még a szakmai guruk elismerését is kivívta

Az elmúlt másfél év legjobb szakmai megoldásának nevezték a Coca-Cola és a Burger King egy-egy aktivitását a jövő heti budapesti Marketing Summitra készülő vállalati és ügynökségi vezetők.

Mikor a koronavírus-járvány tavaly tavaszi elindulásakor behúzta a rögzítőféket a reklámpiac, a Coca-Cola nem a hirdetések leállításával reagált. Ehelyett átadta a meglévő reklámfelületeit a karitatív szervezeteknek, amelyek az egészségmegőrzést hirdető üzeneteiket tették közzé az értékes felületeken. Majd a márka ugyanezt megismételte a gazdasági nyitáskor, mikor a vendéglátóhelyeknek biztosította a saját reklámfelületét. Ezt a megoldást tartották az egyik legjobb marketingaktivitásnak az elmúlt másfél évből a szeptember 16-i Marketing Summit előadói közül kikerülő kommunikációs vezetők. Horváth Magyary Nóra, a K&H Bank kommunikációs ügyvezető igazgatója vonta le a tanulságot, amelyet Kovács András Péter, a Magyar Telekom részéről is megerősített: egy márkának akkor és olyan témában érdemes megnyilvánulnia, ami az értékeihez kapcsolódik, mert abban lesz a kommunikációja hiteles.

Papp-Váry Árpád, a Budapesti Metropolitan Egyetem dékánja pedig a Burger King kategóriaépítő kampányát említette a legjobbak közül, amelyben a gyorsétteremlánc a rivális Mc Donald’s-tól és további versenytársaktól való rendelésre buzdított, arra hivatkozva, hogy most a teljes vendéglátóipar megmentése és az abban dolgozók túlélése a cél.

Hasonló best practice megoldásokról és persze az iparági trendekről beszélget majd a teljes hazai marketingszektor a következő heti eseményen, a Marketing Summit top 10 előadójától pedig ebben a két videóban lehet további érdekességeket hallani.

Címlapról ajánljuk
Vinkó József: én is megdöbbentem, milyen titkokat, rejtett történeteket mutatnak Budapest egyes gasztrohelyei

Vinkó József: én is megdöbbentem, milyen titkokat, rejtett történeteket mutatnak Budapest egyes gasztrohelyei

Nagyon is létezik gasztroturizmus – mondta Vinkó József, a Magyar Konyha magazin főszerkesztője az InfoRádió Aréna című műsorában, és felhívta a figyelmet újonnan összeállított gasztroséta helyekre. Beszélt arról is, hogy a hozzánk látogató külföldiek hetven százaléka milyen ételt keres, és hogy leáldozik-e a fine dining csillaga. Megtudhattuk tőle azt is, miért „házasítják” a japán és a perui konyhát.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×